Gamlemor Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 I dag, over to mnd etter jeg startet tråden, hadde vi sex Hvordan gikk det? =) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 I dag, over to mnd etter jeg startet tråden, hadde vi sex Grattis ja! Og hvordan gikk det? (Som Myrrah og spurte om) Lenke til kommentar
badseeds Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Man bør helst gjøre det et par ganger før man blir sammen.. så slipper du det problemet du har nå Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 eheey, grattis! give us the dirty details Lenke til kommentar
Beli Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Lenge. Vent til du er HELT klar, det er ingen hast. Hvis han ikke aksepterer dette, DROPP han med en gang. Da er han ikke virkelig glad i deg, bare opptatt av noe annet. Jeg tror det er best å vente til du vet at det ligger noe mer i forholdet. Du blir jo ikke glad i personen etter bare 1 måned. Vent til du kjenner bedre tilknytning til han slik at du gjør det med en du er glad i. Det viktigste er å ikke føle seg utnyttet for da får du et dårlig forhold til den seksuelle opplevelsen og kanskje over lengre tid. Mitt råd. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 I dag, over to mnd etter jeg startet tråden, hadde vi sex Lenge. Vent til du er HELT klar, det er ingen hast. Hvis han ikke aksepterer dette, DROPP han med en gang. Da er han ikke virkelig glad i deg, bare opptatt av noe annet. Jeg tror det er best å vente til du vet at det ligger noe mer i forholdet. Du blir jo ikke glad i personen etter bare 1 måned. Vent til du kjenner bedre tilknytning til han slik at du gjør det med en du er glad i. Det viktigste er å ikke føle seg utnyttet for da får du et dårlig forhold til den seksuelle opplevelsen og kanskje over lengre tid. Mitt råd. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Du trenger ikke å svare etter at trådstarter har fått svar på spørsmålet Lenke til kommentar
Gjest another guest Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Er ikke såå vansklig å spøre om han er klar for pulings. <{POST_SNAPBACK}> Kan fort bli klam stemning hvis din motpart føler at det er litt tabubelagt. Best når det skjer naturlig. Funker best for meg hvertfall. Hmm, dama mi er litt sjenert, så har ikke snakket med hun om det enda. Vi var ganske fulle her en helg og når vi gikk til sengs så kledde jeg av hu og begynte å hompe.. Det var første gangen for meg, vet ikke om hun er jomfru engang Har bare ikke snakket noe om det, men jeg er veldig forelska i hu da, og hu er det i meg også så.. Men skulle egentlig ønske meg at det skjedde litt anderledes, men det bare blei sånn Under akten så snakka vi ikke i det heletatt, bare koste med hverandre.. Lenke til kommentar
Beli Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg skrev bare meningen min. Dette forumet er jo ikke til for å hjelpe folk, det er for å diskutere, sant? Komme med nye tanker og ideer? Er aldri for sent med det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Litt seint med idéer etter tingen har blitt gjort.. Lenke til kommentar
Beli Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvor ble det av ettertanke? Dessuten er jo ikke bare forumet for den jenta som spurte, det er jo et råd til alle som leser det i tillegg. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Syntes det var et godt tips. Det virker som om at veldig mange hopper i senga først. Etter min erfaring er ikke det nødvendigvis det beste, selv om mange her snakker om prøvekjøring og sånt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hvor ble det av ettertanke? Fortsatt litt vanskelig etter det er gjort da... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hvor ble det av ettertanke? Fortsatt litt vanskelig etter det er gjort da... Hahahaha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg