Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Første gang med typen


Gjest jente89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lenge.

 

Vent til du er HELT klar, det er ingen hast. Hvis han ikke aksepterer dette, DROPP han med en gang.

Da er han ikke virkelig glad i deg, bare opptatt av noe annet.

 

Jeg tror det er best å vente til du vet at det ligger noe mer i forholdet. Du blir jo ikke glad i personen etter bare 1 måned. Vent til du kjenner bedre tilknytning til han slik at du gjør det med en du er glad i. Det viktigste er å ikke føle seg utnyttet for da får du et dårlig forhold til den seksuelle opplevelsen og kanskje over lengre tid. Mitt råd.

Lenke til kommentar
I dag, over to mnd etter jeg startet tråden, hadde vi sex :p

 

 

Lenge.

 

Vent til du er HELT klar, det er ingen hast. Hvis han ikke aksepterer dette, DROPP han med en gang.

Da er han ikke virkelig glad i deg, bare opptatt av noe annet.

 

Jeg tror det er best å vente til du vet at det ligger noe mer i forholdet. Du blir jo ikke glad i personen etter bare 1 måned. Vent til du kjenner bedre tilknytning til han slik at du gjør det med en du er glad i. Det viktigste er å ikke føle seg utnyttet for da får du et dårlig forhold til den seksuelle opplevelsen og kanskje over lengre tid. Mitt råd.

Lenke til kommentar
Gjest another guest
Er ikke såå vansklig å spøre om han er klar for pulings.

Kan fort bli klam stemning hvis din motpart føler at det er litt tabubelagt. ;)

 

Best når det skjer naturlig. Funker best for meg hvertfall.

 

Hmm, dama mi er litt sjenert, så har ikke snakket med hun om det enda. Vi var ganske fulle her en helg og når vi gikk til sengs så kledde jeg av hu og begynte å hompe.. Det var første gangen for meg, vet ikke om hun er jomfru engang :p Har bare ikke snakket noe om det, men jeg er veldig forelska i hu da, og hu er det i meg også så..

 

Men skulle egentlig ønske meg at det skjedde litt anderledes, men det bare blei sånn :D Under akten så snakka vi ikke i det heletatt, bare koste med hverandre..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...