Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Første gang med typen


Gjest jente89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen sier forhold varer lenger hvis man tar det med ro, men du må jo nesten se det ann. Som alle andre her sier, snakk med han. Har begge lyst, er det ikkeno stress med hvor lenge dere er sammen (eller ikke er sammen) før dere har sex.

9574228[/snapback]

 

Grunnen til at folk sier dette er fordi da bygger man et forhold på personkjemi, ønsker og mål med livet. Og ikke god sex, eller at dama svelger. :) Men ingen regel uten unntak ;) Jeg synes ikke det er noen grunn til å ta det noe spesielt med ro om man allerede kjenner hverandre godt. Jeg har heller ingen formening om at første gangen er noe mer spesielt enn alle de andre gangene. Forhåpentligvis så blir det jo bedre enn den første gangen.

 

Men sex i fylla, æsj.

Lenke til kommentar

Jeg og kjæresten min venta i tre måneder. For meg var det lenge å vente, men absolutt verdt det. Om det er en person som du kunne tenke deg å være sammen med en stund er det ikke noe stress. Det skjer når det skjer. Det funka hvertfall bra for oss, vi har snart vært sammen i 2,5 år:)

 

Og det at han ikke har prøvd seg noe særlig kan rett og slett skyldes at han ikke vil presse deg til noe. Snakk om det når du føler det er naturlig.

Føler du at du er klar til å ha sex med han? I så fall kan du jo prøve deg litt frem å se hvordan han reagerer.

 

Hvor gamle er dere?

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Personlig, så er sex noe som må funke, for at forholdet skal funke. Hadde ikke orket å være ilamme noen som var omtrent like spennende å ha sex med som en luftputemadrass. Derfor har jeg omtrent aldri ventet med å ha sex, men... Det er jo en del personlige meninger ute og går, noen vil vente for da bygges forholdet sterkere osv. Jeg har ikke noen tro på det, men det er jo en personlig mening da.

Lenke til kommentar

Jeg har heller aldri vært noen tilhenger av å vente med å ha sex, men sånn ble det denne gangen. Av flere grunner egentlig. Det er mye annet man kan gjøre enn å ha samleie og alder har også noe å si spør du meg.

 

Det er jo helt opp til hver enkelt hvor fort man velger å gå frem, begge deler kan gå bra! Men det er hvertfall ikke noe poeng i å stresse seg selv om en ikke føler seg helt klar..

Lenke til kommentar
Gjest frøken trådstarter

Vi er 18 og 16. Jeg føler det er litt tabulagt. Jeg er ikke en person som liker å snakke om følelser eller ting som jeg ikke syntes er normale samtaleemner, jeg tar sjeldent initiativ til å kysse. Jeg føler at jeg trekker meg litt tilbake, uten at det egentlig er meningen. Jeg tror vi bare får ta sexen som den kommer, selv om det sikkert blir en god stund til vi får sjangsen.

Lenke til kommentar

I og med at det er han som er 16 (antar det utifra at det så ut som at du er født i 89) så er jo han ganske ung enda. Forholdet er nytt og da er det klart at det kan være litt flaut å snakke om sånne ting. Jeg synes planen din om å ta det som det kommer er en veldig god idè! Etterhvert blir dere tryggere på hverandre slik at det ikke blir like flaut å snakke om sex.

 

Lykke til hvertfall :love:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...