Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Første gang med typen


Gjest jente89

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nå vær sammen med en fyr i litt over en mnd, og jeg lurer litt på hvor lenge dere har vært sammen med kjærestene deres før dere hadde sex. Vi har ikke snakket om det, og jeg vet ikke hva han tenker om saken, om han har hatt det før osv. Syntes dere jeg bør ta en snakk med han? Hvem bruker å ta initiativ? Jeg er ikke jomfru, men første gang var med en veldig pågående fyr, og jeg føler dette er langt fra det samme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hos meg, tok det 11 dager. Men det var nesten litt fort. Hos meg og madammen. Så ble vi bare enige om begge 2 at vi var klare. Bare prat om det. Det er det letteste. Ta det opp en dag. Spørr om han vil og om han er klar. Så kan dere bare prate om det sammen.

 

Lykke til ihvertfall. Ønsker det var mer jeg kunne gjøre. Men det er omtrent så langt min erfaring går.

Lenke til kommentar

Første jeg var sammen med ville vente til hun ble 16, noe som var greit nok for meg. Vi gjorde ganske mye i sengen fra begynnelsen av egentlig, men selve pulingen måtte jeg vente i 6 måneder på.

 

De andre forholdene jeg har hatt har startet med sex. Begge deler har funket helt fint, så føler ikke det kan ha så mye å si.

 

Er vel uansett ikke verre enn å snakke om det.

Lenke til kommentar

Ha sex helt i starten, så tester du deg for aids om én måned. Slik er du helt sikker på at hun er clean Og da kan du starte et forhold ;) Og om hun ikke er det - woopsi!

 

Jeg starter aldri et forhold med fuckfriend (ff), fordi da baserer forholdet seg gjerne mer på god sex, enn noe annet i tillegg. Dessuten er det jo en god grunn til at hun kun er ff! (For de som ikke forstod: God kjemi i senga og lite match ellers)

Lenke til kommentar
Ha sex helt i starten, så tester du deg for aids om én måned. Slik er du helt sikker på at hun er clean Og da kan du starte et forhold ;) Og om hun ikke er det - woopsi!

 

Jeg starter aldri et forhold med fuckfriend (ff), fordi da baserer forholdet seg gjerne mer på god sex, enn noe annet i tillegg. Dessuten er det jo en god grunn til at hun kun er ff! (For de som ikke forstod: God kjemi i senga og lite match ellers)

9534252[/snapback]

 

 

Når jeg sa sex først mente jeg ikke som en FF.. FFs forblir nettopp det.. Når jeg sa at jeg starter med sex, mente jeg at etter flørting har vi endt opp i senga, hatt sex.. Og dermed bestemt oss for at vi liker hverandre på flere måte :p Og dermed blitt sammen....

 

FFs har man av en grunn, hadde jeg ønsket mer av en FF, så hadde jeg blitt sammen med hu fra starten av..

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Vi har enda ikke snakket om det. Det har vært litt mer tafsing i det siste, men det er vel omtrent alt. Til helga skal vi på fest i lag. Jeg er litt usikker på hva vi kan komme til å finne på hvis vi er fulle. Er det dumt å gjøre det for første gang når vi har drukket?

Lenke til kommentar
Vi har enda ikke snakket om det. Det har vært litt mer tafsing i det siste, men det er vel omtrent alt. Til helga skal vi på fest i lag. Jeg er litt usikker på hva vi kan komme til å finne på hvis vi er fulle. Er det dumt å gjøre det for første gang når vi har drukket?

9573586[/snapback]

 

Tenk selv. Hva er det beste minnet? Å ha hatt seg med en edruelig kjæreste for første gang, eller en full kjæreste?

 

Snakking er tingen. Om du ikke snakker med han, kommer lite til å skje. Dog, litt rart at han ikke har prøvd seg tbh, veldig sjenert kjæreste du har? :)

 

Ta praten med han du, for all del, ikke sats på at ett knull i fylla blir det rette..

Lenke til kommentar

Tok meg og typen 2 mnd ca, da var begge 16 og jomfru... har vært sammen i snart 8 mnd nå. =)

 

Noen sier forhold varer lenger hvis man tar det med ro, men du må jo nesten se det ann. Som alle andre her sier, snakk med han. Har begge lyst, er det ikkeno stress med hvor lenge dere er sammen (eller ikke er sammen) før dere har sex.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...