Crazy Attitude Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hei, noen som vet om andre "trygge" sider hvor en kan laste ned drivere til nvidia kort ? Vet om nvidia. com og gainward.com osv. Men lurer på om dere vet om noen flere ? Skulle gjerne oppdatert driveren til skjermkortet mitt , men de driverne funker ikke til pcen min, som er på de sidene jeg nevnte. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Intern Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Og hvilket kort har du? Det er de samme driverne på nvidia.com og gainward.com. Gainward linker jo til nvidia.com. Lenke til kommentar
Crazy Attitude Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Har et Gainward Geforce 8800 golden sample kort. Ja vet jo det, derfor jeg lurte på om noen viste om andre sider ? Lenke til kommentar
Crazy Attitude Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Tusen takk for hjelpen Intern Lenke til kommentar
Crazy Attitude Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 (endret) ;D Endret 13. september 2007 av Bulland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå