aaandy Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hei ! Har et domene på servetheworld.no, og hadde tenkt å se litt på å få satt opp en hjemmeside, men ser at mine kunnskaper kommer litt til kort der. Hva er beste angrepsvinkel ?, vet at det ligger en sitebuilder der, men er ikke så fornøyd med de alternativer den har. (mulig det bare er meg som ikke kan bruke de på en rigtig måte) Jeg driver et enkeltpersonsforetak der jeg ønsker å ha siden til å "reklamere" for meg og mine produkter/tjenester, der jeg må ha muligheten til å endre siden med jevne mellomrom. Hva vil det koste meg å få noen som har greie på hjemmesider til å lage en til meg ? Mvh: aaandy Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Vil tro du må ut med et par tusenlapper for en enkel side, og oppover i pris etter hvert som du vil ha mer info der... Eventuellt kan du legge inn et lett CMS-system der. Det klarer sikkert en datakyndig kompis å gjøre, evt. så går det an å få litt hjelp her på forumet hvis man spør pent. (Har hjulpet et par stykker med akkurat det samme selv) Problemet med å bruke CMS er at du vil få et ganske generisk utseende på siden hvis du ikke lager ditt eget design. -C- Lenke til kommentar
aaandy Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Hei ! Takk for svaret ! Jeg kan endel på data`n selv, så jeg regner med at jeg skal klare å vedlikeholde/oppdatere siden min selv. Men det virker som om det er en jungel av forskjellige script-typer å velge mellom, så det jeg ser for meg at jeg trenger hjelp av en som har erfaring med forskjelligevarianter er få laget "hoved oppsettet" til siden min. Mulig det er verre enn det jeg tror, men uansett såtror jeg ikke det vil være like vanskelig og vedlikeholde/oppdatere siden, som det er å lage den ?? Mvh: aaandy Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Det jeg ville anbefalt deg i begynnelsen. Er kanskje. En bra template, med god kode. Og sa legge inn CuteNews Men hvis du ksla ha folk til a gjore det for deg kan det fort komme opp i masse penger ja. Spesiellt hvis du skal ha det gjort ordentlig Lenke til kommentar
tarQue Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Du kan også bruke ferdig-laget nyhets publiserings verktøy(gratis) som Joomla eller Drupal, de er ikke så aller værst å sette opp og det finnes et hav a tillegsmoduler og ferdilagde templates. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå