cFc Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg formaterte nettopp pcen for første gang på 4 år. Desverre glemte jeg å ta back-up av min mors dokumenter, slik at hun mistet et over 100 siders langt dokument hun skrev. Hun brød seg ikke så veldig mye over dette, men jeg vil helst få det tilbake siden jeg får litt dårlig samvittighet. Hvordan gjør jeg dette? Takker for hjelp Unnskyld hvis dette er feil plass å spørre mods, men jeg så ikke en mer passelig plass. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Jeg foreslår at du ikke bruker harddisken den ligger på før du har recovery software tilgjengelig. Dette minsker nemlig sjansene for recovery betraktelig. GetDataBack vil kanskje hjelpe? http://www.runtime.org/ Desverre koster de fleste recovery programmer en del penger. Edit: Med get data back kan du scanne etter filen og se om den er der før du evt. betaler for å få tilgang til den. Endret 13. september 2007 av radivx Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Jeg og mange andre her på forumet har brukt DETTE programmet med stort hell. Du laster ned og installerer programmet, så ser su om du finner det du vil ta vare på. Hvis du gjør det er det "bare" å kjøpe programmet for 69$.(med dagens dollarkurs er det billig for et program som du har resten av livet.) Edit: Slo radivx med en litt mer presis link. Endret 13. september 2007 av 9hdoksaet4 Lenke til kommentar
radivx Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Du var før meg med å fortelle at det er try-before-you-buy også Jeg editet posten min, så var din på plass før jeg var ferdig. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Takker for svar. Men desverre fant jeg ikke denne filen jeg skulle ha. Jeg kom bare inn på mine egne slettede dokumenter, ikke min mors Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå