Gå til innhold

Vi kræsjer i bil


Joachim89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å leke med kjøretøy som har 4 hjul og motor er som å leke med livet mener nå jeg.

 

Har noen artikler osm jeg vil vise så dere ser konsekvensene med å leke med kjøretøy:

Skulle rekke ferja - fire til sjukehus (Ikke akkurat lek men for å rekke ferga?)

- Alle fire utskrevet (Etterfølger til forrige)

 

Fire ungdommer døde i bilulykke

 

Jeg skjønner ikke hvorfor dere leker dere slik. Er dere (du) ekstra heldig kommer det en artikkel til med deres navn!

 

Sistnevnte huskes og minnes fortsatt og lys og blomster blir fortsatt sett i veikanten. 3 av de 5 var 3/4 meninger til min nærmeste venn.

9515580[/snapback]

 

Det der er hva man kaller for krasj.

Minner meg litt om death proof..Dritkjedelig film men effektene i den bil scenen der den første krasjen kommer er bare noe av det beste jeg har sett når det gjelder bilkrasj på film altså. Utrolig bra laget til.Lage til sånne realististiske krasj i film er ikke lett men dette er det beste jeg har sett. men dette er da film og ikke noe annet.

 

Å spøke med bilkrasj på virkelig er kun fjortisser som gjør..en barndoms kompiser av meg døde på stedet da han og damen skulle kjøre ut og leie en film sammen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...