WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Det eneste morsomme var den stygge latteren fra baksetet .. ! Lenke til kommentar
Northland Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Voldsomt så voksne alle skulle være her da.. Filmen var jo morsom, og ansiktet til han som krasjer var priceless! Nå vet ikke jeg om det var med vilje eller et uhell. Det var teit ja, men vil ikke kalle det tragisk.. Om folk vil ødelegge bilen sin på denne måten, må dem vell bare gjør det? Så ja det var teit, men tragisk? Det ville vært tragisk om de kjørte på en person eller krasjet inn i en eiendom/et hus med vilje.. Dette var da temmelig uskyldig. Selv om det var idioti! Jeg trakk på smilebåndet hvertfall! Endret 14. september 2007 av DarkerGlow Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 genial latter på han i baksetet da haha Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Vart eid ja Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 også såå skuffa da^^ må ikke slippe gassen før man treffer, da er det bare kjedelig Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 etter blikket til sjåføren å dømme, så var dette ikke planlagt er bare en bil for faen, bra at de som var inni var like hele. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Uttrykket til føreren var verdt hele filmen. Virker ikke som han prøver å styre unna riktignok. Lenke til kommentar
Joachim89 Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Hehe. Det var ikke planlagt! .. selvom det kan virke litt sånn! jeg bare filma tilfeldigvis siden vi hadde det så gøy! hehe. åsså til du som trodde det var en bmw, det er en mazda! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Tør jeg si det alle andre tenker? FAEN I HELVETTE var poenget med det der??? 9490401[/snapback] Tankeleser er du he he :-) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ja skjønte ikke heeeelt poenget med det der jeg heller. Greit å skrubbe grøfta litt for å tøffe seg, men alle veit jo at stein er hardt. Men men, finns fler biler på Finn.no. Det er jeg nesten sikker på, for jeg har min nummer 31 nå Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 HAHAHAHHA.. " Det va'kke så moro som jeg trodde" Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) virker som hjulene låser seg så han ikke klarer å styre unna. Ser heller ingen andre biler. han hadde vel ikke litt stor fart i den svingen ? .. Jaja hører på Def Leppard å kjører i grøfta Endret 17. september 2007 av Uknuselig Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 syk latter på han ene baki der:P.. hva var vitsen?.... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hva faen er poenget, skaff dere en jordebil, da kan dere kræsje som faen.. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg så ingen annen bil. Så bare noen små barn i en bil, som dummet seg. Så seriøst ut som "sjaføren" skulle begynne å grine. For en gjeng med tapere. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Å leke med kjøretøy som har 4 hjul og motor er som å leke med livet mener nå jeg. Har noen artikler osm jeg vil vise så dere ser konsekvensene med å leke med kjøretøy: Skulle rekke ferja - fire til sjukehus (Ikke akkurat lek men for å rekke ferga?) - Alle fire utskrevet (Etterfølger til forrige) Fire ungdommer døde i bilulykke Jeg skjønner ikke hvorfor dere leker dere slik. Er dere (du) ekstra heldig kommer det en artikkel til med deres navn! Sistnevnte huskes og minnes fortsatt og lys og blomster blir fortsatt sett i veikanten. 3 av de 5 var 3/4 meninger til min nærmeste venn. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Nå virka det ikke som om det gikk så fort eller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå