Johnny2001 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg skall kjøpe Windows Vista og lurte på hva jeg burde kjøpe. Jeg skall ikke bruke PCen til mer en spilling. Jeg er ikke sikker på viket som er best til det, valget står mellom Ultimat og Home Prem. Er det noen som er så gidder og hjelpe meg ut her? tusen takk!! Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Home premium skulle vel funke helt fint for deg, og stort sett alle andre. Lenke til kommentar
tatcHe Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 er den bedre enn Ultimat til gaming? funker fler spill på den? Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ultimate har flere, for deres behov, unødvendige ekstrafunksjoner og dilldall. Begge operativsystemene vil yte og operere likt med tanke på deres behov. Lenke til kommentar
emva Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Vita Hjertego' selfølgelig (unskyld, kunnne ikke dy meg ) *host* ellers finnes det en grei side som lister opp de ulike versjonene opp mot hverandre Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Vita Hjertego' selfølgelig (unskyld, kunnne ikke dy meg )*host* ellers finnes det en grei side som lister opp de ulike versjonene opp mot hverandre 9491485[/snapback] Damn! hadde tenkt å si det, men så så jeg posten din :S Lenke til kommentar
Woolly Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 er den bedre enn Ultimat til gaming? funker fler spill på den? 9489855[/snapback] Er det noen Vista-versjoner som ikke funker på spill da? Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Vita Hjertego' selfølgelig (unskyld, kunnne ikke dy meg )*host* 9491485[/snapback] Kan ikke dy meg jeg heller, det skrives selvfølgelig, og ikke selfølgelig. Og "unnskyld" skrives ikke "unskyld", "kunne" skrives ikke "kunnne". Stav riktig selv før du gjør narr av andre! Endret 18. september 2007 av Aqualong Lenke til kommentar
emva Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Nå var det ikke fordi at jeg skulle demonstrere mine overlegne norskkunnskaper ved å le høyt å lenge av Johnny2001, men det var skrevet med humor (noe som jeg tror at både han å du forstod)... Lenke til kommentar
gigax Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 HAHAHAHA! :D Anyways.. Hvis du skal ha mer enn 3 gb RAM, bør du i alle fall kjøpe 64 bits. Ultimate har vel både 32 og 64, mens med andre utgaver må du bestille 64 i tillegg. Tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå