paranoide Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hei, Etter mye om og men har vi bestemt oss for å gjøre istand en gratis online utgave av Goat sitt første konseptalbum 'Fiumi di Sangue e Souno', Italiensk for Rivers of Blood and Sound. Det er laget som et soundtrack til en glemt Italiensk giallo-style skrekkfilm fra 70-tallet. Albumet i denne formen består av 7 ganske funky og varierte spor. Hvorvidt produksjonen er å skryte av er jeg ikke sikker på, selv som produsent. Det er ikke min sterke side. Likevel synes jeg det høres autentisk nok uten å være tynnt og gammeldags. Det er viktig å notere seg at dette er ikke den ultimate utgaven av skiva. Vi planlegger å gi den ut en gang, da med en dokumentar om filmen og dens historie. Dette er ikke så vanskelig i flinkis-norge der du må spille kjedelige indie-pop eller lage 80's electro rock og date maskuline damer. Anyway, fint om noen kommer med noe feedback! Download Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ganske bra dette her, ikke helt min smak men syntes det var ganske kult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå