Gå til innhold

Thermaltake Toughpower 850W

Avean

Anbefalte innlegg

Kan være meg som er dum for å spørre men på denne strømforsyningen er det ikke med viftestyring overhodet, så PSU`en kjører på maks guffe hele tiden. Er det en kabel som er gjømt en plass som jeg har gått glipp av ? Må jo koble den til på hovedkortet mitt. Sjekket manualen også og ingenting om noe viftestyring der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel øredøvende er den ikke, men ja jeg hører den ganske godt. Har snakket med flere og de sier det samme, ingen viftestyring. Den kjører på samme hastigheten hele tiden, regner med det er maks. Det blir for dumt, jeg må jo ha den styrt av hovedkortet. Å kjøre på denne hastigheten hele tiden orker jeg ikke. Maskinen min er ikke noe varm heller, kjører på hastigheten her uansett.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Vel øredøvende er den ikke, men ja jeg hører den ganske godt. Har snakket med flere og de sier det samme, ingen viftestyring. Den kjører på samme hastigheten hele tiden, regner med det er maks. Det blir for dumt, jeg må jo ha den styrt av hovedkortet. Å kjøre på denne hastigheten hele tiden orker jeg ikke. Maskinen min er ikke noe varm heller, kjører på hastigheten her uansett.

9489637[/snapback]

Tror det er feil på din da.

La øret inntil PSU på baksida av kassen min, og kjenner bare litt varme fra vifta mi.

Hører et svakt, svakt sus bare

Lenke til kommentar

Nei jeg gjorde det nå hehehe. Det hjalp betraktelig :p

Men tror jeg skal ha meg nytt kabinett, er like før jeg ninja sparker hele kabinettet her. Er så ufattelig slitsomt å holde på med Kandalf kabinettet. Svetten renner av meg bare for å få satt på silikonbåndet. Er ett Big Tower men fy satan kor jævlig det er å holde på inni der.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Noen som veit om man kan bestille den silikongreia som fulgte med?

Jeg trøbla jævlig med å få plassert PSU'et med den på, så det endte opp med at jeg

kasta hele skiten. Men har fikla litt frem og tilbake, og skal nå bytte ut endel av komponentene (inkl hovedkort), og i den forbindelse vil det bli mye enklere å få festa PSU med silikongreia på..

Derfor, er det noen muligheter til å få kjøpt den i "løsvekt" ?

(Kjøpte PSU'et hos Komplett, men finner ikke produktet der hvertfall).

Får i verste fall kontakte Thermaltake og høre om de har mulighet til å sende meg ett.

Lenke til kommentar
Noen som veit om man kan bestille den silikongreia som fulgte med?

Jeg trøbla jævlig med å få plassert PSU'et med den på, så det endte opp med at jeg

kasta hele skiten. Men har fikla litt frem og tilbake, og skal nå bytte ut endel av komponentene (inkl hovedkort), og i den forbindelse vil det bli mye enklere å få festa PSU med silikongreia på..

Derfor, er det noen muligheter til å få kjøpt den i "løsvekt" ?

(Kjøpte PSU'et hos Komplett, men finner ikke produktet der hvertfall).

Får i verste fall kontakte Thermaltake og høre om de har mulighet til å sende meg ett.

9505489[/snapback]

hehe det gjorde jeg også, tror jeg brukte 30 minutter på å få det på men er litt av på ene kanten. Er fysisk umulig å få det helt perfekt på i kabinettet jeg har nå ihvertfall. Den blir bare skviset inn mot rammen på kabinettet. Satan så irritert jeg ble når jeg holdte på med det der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...