remisyv Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg Har pc-en i naborommet til stua med 2 skjermer(21"Sony CRT og 17" HP LCD). Har stekt kabel til tv-en. Jeg får utvidet skrivebordet med 1 pc skerm+tv og klonet. Problemet er at jeg vil ha den ene pc skermen til å vise det samme som tv-en(kloning?), og den andre skjermen til å surfe på nettet. Kjører WXP Pro og har nå i tillegg instalert "Ultramon". Veldig irriterende å fly i stua for å se hva som skjer der og at programmer åpnes der siden den må stå som "primary monitor" for å få full screen. Hadde tidligere Ati 8500LE der dette ikke var noe problem og angrer nå bittert på at jeg valgte NVIDA dritt. Vær snill og hjelp meg her........ :oops: Lenke til kommentar
Backers Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Last ned TV-tool her så er problemet ditt løst: http://www.tweak.dk/media.php BTW. Nvidia er ikke noe dritt. *s* Lenke til kommentar
remisyv Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Takk for hjelpen. Dette virket etter vært men med 2/3 problemer. 1- Bildet på monitoren som er det samme som tv-en blir misferget og annen størrelse selvom jeg har riktig oppløsning. (1024X768) 2 - Etter 10-15 minutter avsluttes Tvtool med en feilmelding lignende " Det ser ut til å være et problem med din bruker data. Venligst kontakt [email protected] for videre assistanse" Jeg må bare få dette til å virke :oops: Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Du kan sette tven som andre-monitor, og sette "andre skjerm" som full-skjerm enhet under innstillinger for overlapping på geforce-menyen, da får du full skjerm i spill og filmer der. Lenke til kommentar
remisyv Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Det virket det også , men jeg har tv-en i andre stua og kunne tenkt meg å "klone" den ene skjermen med tv-bildet slik at jeg kunne se det samme på den ene pc-skjermen og tv-en. Dette gikk jo an med ATI og jeg trodde at NVIDA ikke var noe dårligere. Da slipper jeg å fly frem og tilbake. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Har du registrert tvtoolen? Hvis ikke får du kun en 10-15 min med film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå