Gå til innhold

Vil kjøre 2 skjermer + tv med film på NVIDA er dette umulig?

remisyv

Anbefalte innlegg

Jeg Har pc-en i naborommet til stua med 2 skjermer(21"Sony CRT og 17" HP LCD). Har stekt kabel til tv-en. Jeg får utvidet skrivebordet med 1 pc skerm+tv og klonet. Problemet er at jeg vil ha den ene pc skermen til å vise det samme som tv-en(kloning?), og den andre skjermen til å surfe på nettet. Kjører WXP Pro og har nå i tillegg instalert "Ultramon". Veldig irriterende å fly i stua for å se hva som skjer der og at programmer åpnes der siden den må stå som "primary monitor" for å få full screen. Hadde tidligere Ati 8500LE der dette ikke var noe problem og angrer nå bittert på at jeg valgte NVIDA dritt. Vær snill og hjelp meg her........ :oops: :(:cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for hjelpen. :)

Dette virket etter vært men med 2/3 problemer.

1- Bildet på monitoren som er det samme som tv-en blir misferget og annen størrelse selvom jeg har riktig oppløsning. (1024X768)

2 - Etter 10-15 minutter avsluttes Tvtool med en feilmelding lignende " Det ser ut til å være et problem med din bruker data. Venligst kontakt [email protected] for videre assistanse"

Jeg må bare få dette til å virke :oops:

Lenke til kommentar

Det virket det også :) , men jeg har tv-en i andre stua og kunne tenkt meg å "klone" den ene skjermen med tv-bildet slik at jeg kunne se det samme på den ene pc-skjermen og tv-en. Dette gikk jo an med ATI og jeg trodde at NVIDA ikke var noe dårligere. Da slipper jeg å fly frem og tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...