carwash Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hei Etter at dell ikke klarer å levere studenttilbudet (D630) på ntnu før om leenge er det på tide å finne en annen lett og fin 14" eller mindre som har minimum wxga+ oppløsning. Core 2 duo, vekt og batteritid er viktig. Har kun funnet et par asusmaskiner og lenovos svært dyre T-serie som kan stille opp med wxga+. Har ellers sett litt smått på: FSC S7110 (1,8 kilo sxga+) HP/compaq 6910p (som skal finnes med wxga+ oppløsning uten at jeg har klart å finne det) Asus A8Sc (ser ut til å ha litt dårlig byggkvalitet, men er billig) FSC U9200 (12" wxga, litt for dårlig oppløsning, men ser ellers bra ut...) Er det noen som har noen andre tips til alternativer? Jeg vil veldig gjerne havne under 10 000 noe som ikke skjer med S7110 eller 6910p. Simen Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 ASUS V2S, omtrent som A8Sc, men i businesserien til asus. Så den har veldig god byggekvalitet. Jeg ønsker meg denne maskinen selv Lenke til kommentar
dingorz Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Sliter med det samme som deg. Hva med HP Pavilion dv2510 ? (den har imidlertidig bare wxga) umulig å finne bra 14,1" med god skjerm, 2gb ram, god batteritid og lite støy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå