AleksHH Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 har kjøpt meg et lcd tv av merke hyundai 32 https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331212 hvordan få lyden i fra tv og ut på sorround annlegget det er en lyd utgang i fra tven men jeg får fortsatt ikke lyd på anlegget er det noen innstilling på tv eller kan det være en sjans for at lydutgangen er gåen inngangen på forsterkeren fungerer helt fint det er testet Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Bruker du hodetelefonutgangen eller lydutgangen bakpå? Om du bruker hodetelefonutgangen finnes det på en del TVer egen innstilling for lydnivået på denne. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 du kan også kjøpeen scart kontakt som støtter både bilde og lyd ut og inn =) Koster en 50lapp på biltema/clash olson/europris Lenke til kommentar
AleksHH Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 det er en hodetelefon utgang på tv og det stemmer det du sier det emd at du må stille lyden på den utgangen i menyen men det er ikke den utgangen jeg bruker jeg bruker den andre lydutgangen på tv. jeg vet også at man kan bruk en scart overgang der man velger inn eller ut gang men jeg har ingen scart inn7utgang ledig på tv i og med at det bare er to som jeg allerede bruker til dvd og satelitt tv Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 det er en hodetelefon utgang på tv og det stemmer det du sier det emd at du må stille lyden på den utgangen i menyen men det er ikke den utgangen jeg bruker jeg bruker den andre lydutgangen på tv.jeg vet også at man kan bruk en scart overgang der man velger inn eller ut gang men jeg har ingen scart inn7utgang ledig på tv i og med at det bare er to som jeg allerede bruker til dvd og satelitt tv 9493646[/snapback] jeg har ikke anlegget kobla til tven i det hele tatt, alt som skal til tven går igjenom forsterkeren først =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå