Gå til innhold

Hjelp til Valg av HK & Skjermkort!

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk, trenger litt hjelp til valg av noen komponenter.

Er ivertfall 100% sikker på valg av CPU: Intel Core 2 Quad Q6700 2.67GHz Socket LGA775, 8MB, BOXED m/vifte

Så kommer resten jeg er litt usikker på:

ABIT IN9 32X-MAX WiFi, nForce-680i SLI, Socket-775,ATX,2xGbLAN,DDR2,2xPCI-Ex16

EVGA nForce 680i LT SLI, Socket-775, GbLAN, DDR2, SATAII, ATX, 2xPCI-Ex16

XFX nForce 680i SLI, nForce-680i SLI, Socket-775, 2xGbLAN, DDR2, 2xPCI-Ex16

Så skal jeg ha et skjermkort som står i stil til disse valgene over, og da har jeg sett på følgene kort:

Asus GeForce 8800GTX 768MB GDDR3, HDCP, PCI-Express, 2xDVI-I, Tv-Out, 384bit

EVGA GeForce 8800Ultra 768MB GDDR3, PCI-Express, 2xDVI/Tv-Out/HDCP, 384bit

XFX GeForce 8800GTX 630M 768MB XXX GDDR3 ,PCI-Express,2xDVI/HDTV/HDCP,630/2000Mhz

Bare for å nevne det så står valget mellom disse alternativene, jeg håper Dere kan gi noen innspill. Evt. erfaringer osv. På forhånd Takk.

Endret av ikkenostress
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden XFX er overclocket fra produsenten er jo det et pluss, du trenger kanskje ikke XXX versjonen, er bare dyrere, men viss penger ikke er et problem, men siden du vil bruke ganske mye penger, kan du også kanskje vente til i november når nVIDIA kommer med ny serie, og da vil prisene gå lavere som juling :ph34r:

Lenke til kommentar
Siden XFX er overclocket fra produsenten er jo det et pluss, du trenger kanskje ikke XXX versjonen, er bare dyrere, men viss penger ikke er et problem, men siden du vil bruke ganske mye penger, kan du også kanskje vente til i november når nVIDIA kommer med ny serie, og da vil prisene gå lavere som juling  :ph34r:

9489647[/snapback]

Ja jeg kan godt vente litt jeg, skal oppdatere pc,n til spillet Crysis kommer.. og som sakt kommer det jo ikke før i novemer.. Og siden prisene da vil falle som du sier så kunne det jo hende jeg kjører SLI hehe. Men ville valget av HK falle naturlig på XFX da eller?

Lenke til kommentar
Siden XFX er overclocket fra produsenten er jo det et pluss, du trenger kanskje ikke XXX versjonen, er bare dyrere, men viss penger ikke er et problem, men siden du vil bruke ganske mye penger, kan du også kanskje vente til i november når nVIDIA kommer med ny serie, og da vil prisene gå lavere som juling  :ph34r:

9489647[/snapback]

Ja jeg kan godt vente litt jeg, skal oppdatere pc,n til spillet Crysis kommer.. og som sakt kommer det jo ikke før i novemer.. Og siden prisene da vil falle som du sier så kunne det jo hende jeg kjører SLI hehe. Men ville valget av HK falle naturlig på XFX da eller?

9490097[/snapback]

HK, XFX nForce 680i SLI, nForce-680i SLI, Socket-775, 2xGbLAN, DDR2, 2xPCI-Ex16 er jo overcloket fra frabrikken som sagt alltid et pluss, også god støtte for quad og 8800

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...