boffeeen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Har fått en rød ring på xboxen, nederst i høyre hjørne. Hva betyr dette? Flere som har fått det? Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_tech...troubleshooting "General hardware failure" Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Fikk samme, de sendte meg en ny xbox. Så tydelig at noe var EKSTREm gærent inni der Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Har fått en rød ring på xboxen, nederst i høyre hjørne. Hva betyr dette? Flere som har fått det? 9489090[/snapback] Uff da. Jaja. Den er vel tilbake til bare en uke etter Halo 3 kommer ut, tenker jeg. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Joda, tyskland neste, men jeg er så pwn. at jeg kjøper en 360 premium til helga. Edit: Er en kar som mener at jeg kan levere den på butikken jeg kjøpte den på, uansett kvittering eller ikke, er det sant? Endret 13. september 2007 av Boffen90 Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Joda, tyskland neste, men jeg er så pwn. at jeg kjøper en 360 premium til helga. Edit: Er en kar som mener at jeg kan levere den på butikken jeg kjøpte den på, uansett kvittering eller ikke, er det sant? 9489471[/snapback] ikke så hastig. E74 problemet ligger kan hende i V/A kabelen. Det er en liten(sikkert 20% eller noe) sjanse for at det er kabelen som er ødelagt. Så viss du låner en kabel(hos kamerat eller på butikken) så kanskje du får en positiv overraskelse Viss ikke er det noe feil med en brikke inne i maskinen, og da må du sende den inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå