EvenEleven Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg har begynt å sett meg ut denne sykkelen. Den blir 4 takt og en r6 remake i 125 cc.. her er link til yamaha sine bilder og info.push me Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Kommer i 08? Hva blir prisen på den da? Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Yamaha hakke bestemt seg enda. Men siden det er 4-takt kan det være den blir ganske "billig" når de så hva som skjedde med cbren.. Selvom den so ut som en gris og denne er HAWT! Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Men 08 blir desverre litt sent for meg.. Synes ikke fargene var noe super digge heller, selv om sykkelen var skammfin Potten likte jeg ikke veldig godt.. Hvis den går greit, så ser det jo ut som en super sykkel Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=829954 Jeg posta nyheten før deg, så foreslår at denne tråden stenges. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Greit det. men legg til linken jeg har lagt ut så tråden blir fullstendig:) Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Steng denne:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå