Kasparov Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Boooring..Filmen var langt fra overbevisende akkurat.. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 det er vell al-quida og Saddams feil at det er som det er i midtøsten. personlig mener jeg at man ikke kan hate et helt folkeslag men bare systemet. jeg vil også tilføye at kristendommen gjennom historien er den mest voldligste religionen, men kristendommen har begynt å komme seg. barna i midtøsten lærer seg matte ved å telle bomber og granater. det er vel der problemet ligger, at ungene lærer seg vold av de eldre. så det baler seg på at de vil hate alle ikke gudstroende. det sårer meg at et folkeslag hater kristendommen, og alle andre religioner en sin egen. på mange måter er jeg ikke sikker at kristendommen og jødedommen er den troen som man skal tro på. det har vert bedre å ha vert med en religion som ikke har en gud, med en slik religion må menneskene tenke selv over sine handlinger og ikke be en gud om tilgivelse. men er interessert i synspunkter om det jeg har skrevet Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Boooring..Filmen var langt fra overbevisende akkurat.. 9513925[/snapback] På hvilke punkter da? Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Boooring..Filmen var langt fra overbevisende akkurat.. 9513925[/snapback] På hvilke punkter da? 9516991[/snapback] På alle untatt de som hadde med objektive fakta å gjøre. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Noen poster gikk på person og ikke sak og er derfor slettet. Noen poster gikk både på sak og på person og er allikevel slettet av samme grunn. Jeg vil nødig redigere andres poster, så derfor risikerer dere at ellers meningsfulle innlegg forsvinner fordi dere kaller andre brukere toskete. Reaksjoner på moderering tar vi som vanlig på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 På alle untatt de som hadde med objektive fakta å gjøre. 9520904[/snapback] Vel, det får du så mene, men jeg synes likevel han har mange gode poeng. Har du noe å kommentere til dem? Nåvel. Personlig synes jeg nå det er en blanding av meningsytring, humor og objektive fakta som er mest interessant i denne henseende. Det er heller når noe KUN består av tørr, objektivt faktaopplesning, at det kan stå i fare for å være temmelig kjedelig. Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Koran:9:5 "Bekjemp og myrd ikketroende hvorhen du måtte finne dem, ta dem til fange, etterfølg dem, ligg i vente og overfall dem med alle krigens strategier." Lenke til kommentar
aiwass89 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 freds religion? ahehaeahea ja med tenke på at å sprenge seg selv i lufta samtidig som du dreper noen ikke islam ister blir faktisk ikke regnet som en synd i følge Koranen.. det blir faktisk belønnet... det med palestinerne og israelere er bare et fint eksempel på at verden hadde slipa masse problemer hadde de bare gitt slipp på alle de forskjellige fantasivenne sine og slutta å krangle om hvem av fantasivenne som er minst fantasi. nei islam og alle andre religioner kan gå til helvete... som ikke eksisterer ^^ Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 kan ikke være mage palestinere og islamiter igjen, etter at noen fly her og der faller og de selvmordsbomber som er sprengt er det forbausende at det er noen igjen der nede. men kanskje jeg skal bli en profesjonell selvmordsbomber og etter 30 år med hard sprenging skal jeg feire det med en liten kinaputt helt ærlig med selvmordsbombere, de bruker opp sprengstoff på tull 4 passende ord for de sprengning ekspertene nede i østen vil jeg si.... no brain, no pain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå