Gå til innhold

Har elkjøp prisgaranti?

Anbefalte innlegg

Hei

Har kjøpt et produkt på elkjøp som dagen etter kom til 400kr lavere pris hos elprice. Eljkøp har jo 30 dagers retur som gjør at jeg kan levere inn produktet mitt, men ettersom jeg nå har konfigurert det opp og fått det til å virke som jeg vil ville jeg helst slippe.

Husker for en stund siden at de hadde en slags prisgaranti at man fikk pengene tilbake om man fant produktet billigere et annet sted. Noen som vet om denne fortsatt gjelder?

(Fikk jo og forslaget fra min kjære samboer her om å gå på elprice, kjøpe produktet og gå bort til elkjøp og levere det tilbake og få pengene igjen, men den er litt på kanten til frekkhet, selv om elkjøp kommer bedre ut av det, da har de jo et uåpnet produkt)

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Har kjøpt et produkt på elkjøp som dagen etter kom til 400kr lavere pris hos elprice. Eljkøp har jo 30 dagers retur som gjør at jeg kan levere inn produktet mitt, men ettersom jeg nå har konfigurert det opp og fått det til å virke som jeg vil ville jeg helst slippe.

Husker for en stund siden at de hadde en slags prisgaranti at man fikk pengene tilbake om man fant produktet billigere et annet sted. Noen som vet om denne fortsatt gjelder?

(Fikk jo og forslaget fra min kjære samboer her om å gå på elprice, kjøpe produktet og gå bort til elkjøp og levere det tilbake og få pengene igjen, men den er litt på kanten til frekkhet, selv om elkjøp kommer bedre ut av det, da har de jo et uåpnet produkt)

9488788[/snapback]

Pass på at det ikke er registrert noe serienr e.l. på produktet som du har kjøpt.

Ellers skulle det bare være å levere inn.

Lenke til kommentar

Du kan gjøre som du først sier. Ta med deg skriftlig bekreftelse på at prisen er 400 kroner lavere borti gata hos elprice eller annen konkurrent, så viser du det fram på elkjøp til en selger i den avdelingen du har handlet i. Skal gå smertefritt for seg å få igjen 400 kroner i kassa da.

Lenke til kommentar
Så lenge du tar med deg produktarket, reklameavisen, eller bilde av produktarket med pris så er det ikke noe problem å få mellomlegget tilbake =)

Hilsen Elkjøp ansatt.

9489370[/snapback]

Takk for informativt svar. Fant ikke noe sted det stod om det.

Lenke til kommentar

Ringte til elkjøp for å være sikker. Han på telefonen formulerte det slik: Vi har prisgaranti, men vi reklamerer ikke så mye med det.

Har vært på elkjøp nå og det gikk helt fint. Takk for innspill.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...