JFM Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Hei Jeg har hørt om et middel som kalles basiron. Det kan kjøpes på apotek. Hva koster det? Har noen noe erfaring med det så må dere poste. Jeg tror jeg skal kjøpe det. Men jeg vil først høre om det er bra, fra noen som har prøvd det. Endret 29. juli 2008 av JFM Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Prøvde Basiron for et år siden, da jeg ikke hadde vært hos legen ennå. Jeg må si at Basiron ikke fungerte, gjorde at jeg fikk mer kviser og jeg ble så tørr i kinnet. Nå kan du jo prøve Brevoxyl eller dra til sverige at du får en sterkere Basiron med 10%. Men vis du har noen ømme og en del kviser så anbefaler jeg deg til å dra til legen, så kan du få utskrevet Skinoren og tetracyclin eks. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Gammal hårvoks klint utover puta. 9491491[/snapback] Det funket ikke for meg, men du bør prøve. For det funker muligens for deg. Det som er så kjedelig med Basiron er at en blir så utrolig tørr i huden. Ikke bare må du smøre på Basiron en eller flere ganger om dagen, men en må også bruke fuktighetskrem siden en blir så tørr i huden. Uansett, det er verdt et forsøk. Lykke til! Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Det er kommet ut en ny Basiron nå, tror jeg. Så på reklame her om dagen, og det så ut som noe med fuktighet i også; en krem. Prøv den, tror jeg skal iallefall. Har veldig lite/få kviser nå, men skader jo ikke å få bort alt Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 var på apoteket i dag å kjøpte basiron. skal teste den senere Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Basiron 5% funket på meg.. men huden ble jævlig tørr etterpå Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Basiron 5% funket på meg.. men huden ble jævlig tørr etterpå 9503753[/snapback] brukte du fuktighetskrem i tillegg? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Basiron 5% funket på meg.. men huden ble jævlig tørr etterpå 9503753[/snapback] brukte du fuktighetskrem i tillegg? 9504372[/snapback] Nei, men begynte med det Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Basiron har funket kjempefint for meg! Jeg er i 20-åra, men var plaget med noen kviser her og der lenge. Med Basiron ble jeg kvitt den siste resten, og nå har jeg endelig fått ren hud. Om kvelden vasker jeg ansiktet med Lactacyd, smører meg med Basiron, og følger på med fuktighetskrem. Om morgenen vasker jeg med Lactacyd igjen og smører meg med mer fuktighetskrem. De første par ukene med Basiron var huden min fryktelig flassete og rød, og jeg så virkelig ikke ut. Dette har gått helt over nå, og jeg er ikke noe tørrere enn jeg pleide å være før jeg begynte med dette. Lenke til kommentar
Gjest Guest_girl_* Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Basiron har funket kjempefint for meg! Jeg er i 20-åra, men var plaget med noen kviser her og der lenge. Med Basiron ble jeg kvitt den siste resten, og nå har jeg endelig fått ren hud. Om kvelden vasker jeg ansiktet med Lactacyd, smører meg med Basiron, og følger på med fuktighetskrem. Om morgenen vasker jeg med Lactacyd igjen og smører meg med mer fuktighetskrem. De første par ukene med Basiron var huden min fryktelig flassete og rød, og jeg så virkelig ikke ut. Dette har gått helt over nå, og jeg er ikke noe tørrere enn jeg pleide å være før jeg begynte med dette. Hei og hopp. Tenkte jeg skulle lete litt på internett om andres tips til behandling av kviser. Takk for hjelp Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Basiron er bare tull. Brukte det en stund, det fungerte ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Har hatt _stor_ effekt med Basiron her i gården. Var veldig plaget med kviser, og da mener jeg veldig. Fikk en god del kommentarer fra kompiser om at jeg hadde mye kviser, disse var gjerne veldig røde og gjorde veldig vondt. Etter noen uker med Basiron var det bare noen få stykker igjen. Har fungert veldig bra for min del, anbefales. Edit: Må lære meg å lese datoer. Endret 19. januar 2008 av Sirhaavard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå