makoek Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hallo Jeg har et problem med en skrue på mopeden som skal ut, problemet er at jeg ikke får den ut. Har kjøpt sånn slagskrutrekker men kjønner ikke hvordan jeg skal bruke den, håper det er noen som orker og forklare det for meg Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Sitter den bare hardt, eller er den rusta fast? Lenke til kommentar
makoek Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 sitter ganske hardt fast ikke rust. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Kan jo alltid prøve med smøremiddel, så har du vel en som kan hjelpe deg? En sterkere? Lenke til kommentar
makoek Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 har det, men har også invistert i en Slagskrutrekker, tenkte den ville funke:P viss noen kunne forklare litt nærmere hvordan den funker Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Vinkel sliper FTW! Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ta skrujernet å sett det i sporene, dra på. Pass på at skrujernet sitter veldig godt i skruen. Om den ikke gjør det, og du ødelegger de sporene, da sliter du ! Lenke til kommentar
makoek Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 no shit, har den perfekte bitsen men, skruen sitter for godt. Er det ikke noen som kan forklare hvordan Slagskrutrekker funker:P ? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Om du har et hull øverst i skrujernet, ta et annet skrujern igjennom toppen også kan du dytte med den også. Lenke til kommentar
makoek Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Har prøvd det, men det funker ikke, sitter for godt. Ødelegger skruen hvis jeg tar i hardere. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Har prøvd det, men det funker ikke, sitter for godt. Ødelegger skruen hvis jeg tar i hardere. 9489012[/snapback] Prøv, vis ikke det funker så funker vinkel slipper. Lenke til kommentar
siggii Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Tipper slagdrillen nøkker til skikkelig hardt, sånn at skruen får slag. Sammenlikne det som å slå litt på skiftenøkkelen når boldene sitter. Det er ikke at krafta er så forferdelig stor, bare at det er noe plutselig som skjer, slik at skrua lirker seg opp. Dette var som sagt bare hva jeg tippa. Ellers er jo slagdriller også sånne kraftige driller man bruker for å borre blandt annet bettong med. Konseptet der er at samtidig som borret snurrer samtidig som det går opp og ned, hakker på en måte. Håper ikke det er det du har kjøpt, for det vil ikke fungere. Den vil bare hoppe ut av sporet med en gang. Hvis ikke du får den opp går det ann å bore ut skruen, deretter gjenge opp skruehullet på nytt. Tror det er enklere enn vinkelsliper, for med vinkelsliter vil du muligens slite med å få ut bakenden av skruen... Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Du kan prøve å ta et skrujern, ta det på kanten av skruen også tar du en hammer å slår forsiktig til skrujernet ... Da kommer den kansje. Om ikke, følg siggii`s råd Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Slagtrekkern ; Er det en som jeg har , klin til den men du holder den mot den, pass på at den står på løsne, og ikke stramme. Er det stor skrue, uten noe annet rundt, blåselampe-WD40, vannpumpetang Lenke til kommentar
makoek Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 den står på L som er løsne? left i lossie righti tighti. Skal jeg kompromere den og dælje til eller bare dælje til? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Får du det til? Vær forsiktig, en kompis av meg klarte å brekke en slik lang skrue som han måtte borre ut. Hørte du det uttrykket på Discovery channel for noen dager siden? Gjorde nemlig jeg å, han som bytta filter på en gigantisk dumpers. Sorry litt OT Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Varm opp skruen. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Er det ikke slik at den vil utvide seg når en gjør det? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Er det ikke slik at den vil utvide seg når en gjør det? 9501801[/snapback] Ja, den vil utvide seg sålenge den er varm ja Lenke til kommentar
siggii Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 så du mener at man skal varme den opp og deretter vente til den blir avkjølt igjen? Når du sier sånn, så forklar gjerne hva som skjer:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå