LucarioX Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hei! Har lurt litt på om jeg skal kjøpe meg Super Paper Mario. Har både Paper Mario 1 og 2 og elsker Mario spillene, både de i 3D og de i 2D Har sett at Super Paper Mario har fått gode karakterer andre steder, men jeg lurer litt på hva dere i Gamer.no kommer til å gi spillet. Spør derfor dere spent om det snart kommer en anmeldelse? Kan dere gi en liten, liten pekepinn på karakteren Gleder meg hvertfall veldig, om dere kommer med en anmeldelse da Om noen andre her har fått tak i spillet, er dere fornøyde? Vil det klare å tørke støv av Wiien? Er det sånne "byer" i spillet, sånne som var i de forrige spillene? Toads Town eller noe var det en by som het i Paper Mario 64. Håper jeg poster på riktig plass. Bare å flytte tråden om den ligger feil, såklart Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Vi fikk spillet først går, og setter i gang med testingen så snart vi får anledning :-) Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Spillet tørket ikke støv av Wii-en for min del da den aldri har fått tid til å samle særlig støv... Men spillet er bra selv om det jo er veldig annerledes enn de gamle Paper Mario spillene. Jeg blir også veldig nostalgisk av å sitte og holde Wiimoten som en god gammeldags NES kontroll Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Flott at den er på vei Skal kanskje kjøpe spillet til uka. Er det mulig at omtalen kommer i kveld eller i morgen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå