Gå til innhold

Hvordan er lærerene mot deg?


Kimelimm

Anbefalte innlegg

Det aller verste jeg har opplevd av forskjellsbehandling må være da jeg fikk 100% score på en matteprøve, men likevel kun fikk en 5-er. Og for å krydre det litt mer: Det var samtidig andre med mindre enn 100%, som fikk en 6-er ;) Way 2 go? No!

9516254[/snapback]

Kan det ha vært fordi du ikke viste hvordan du løste oppgaven? Våre lærere er ihvertfall veldig nøye på det. Bare et forslag, for alt jeg vet kan den lærern være helt idiot i huet :)

9530991[/snapback]

Da skulle vel læreren heller ha gitt mindre poeng for oppgavene som var løst på den måten.

 

Har selv opplevd mye tull med lærere, slenger opp ett par efaringer senere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lærere ja, kan jo nevne mattelæreren vår. han kommer inn i timen og der har tavla detti i bakken, greit nok tenker jo vi (elevene) men han står faen meg i fem minutter og ser på tavlen for så å finne ut at vi trenger et annet klasserom. Nytt klasserom funnet og vi flytter oss inn i det nye. Nå begynner undervisningen, endelig. Da skulle vi ha om potens så da begynte vi med grunnleggende hva det var for litt repetisjon, det er jo greit, men da ene jenta i klassen presterer å spørre om hvorfor vi gjør sånn så tar han det på tavla en gang til. greit nok, men hun spør om igjen etterpå han har vist om igjen, dette skjer cirka fem ganger! Så vi andre i klassen prøver å si at vi har forstått det og at han kanskje kan forklare henne mens vi gjør noen oppgaver sånn at vi også lærer noe. Neida da har han fått inntrykket at alle sammen er like dumme så da tok han det likesågodt tre ganger til på tavlen :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...