jazha Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Hei alle! Har vært så uheldig å få ødelagt en pinne inni strømadapteren til den eksterne LaCie disken min. Pinnen som er ødelagt er brekt, er inni enden som ser ut som en S-Video plugg. Noen som aner hvor jeg kan få handla en ny? Har sett litt rundt, men har ikke klart å finne noe anna enn USB kabler under tilbehør på webshopene. Håper derfor litt på deres hjelp til å finne frem en, så om noen vet noe, vær snill å hjelp Takk. Endret 13. september 2007 av SagaJaz Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hmm.. Kan jo ringe ditt du kjøpte den og spørre om du KUN kunne kjøpe strøm kabel. Eller så kunne du ringe lacie og spørre... Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Ouch,endte opp med samme problemet med en Maxtor for noen år siden. Fant ut at det var så og si umulig å finne en ny. Du kan se på Ebay blant annet,bare skriv infoen som står på kabelen og søk så hender det du er heldig. Lenke til kommentar
jazha Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Takker for svar! Etter litt søking rundt på ebay og andre steder uten hell, fant jeg det ved en tilfeldighet på Amentio! http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...;c:102678;b:743 er linken direkte til strømforsyninga om noen skulle trenge en (aner ikke om det er lov å poste linker slik, virker jo som reklame, hvis ikke må en mod bare fjerne linken) Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Nei en sånn link skal vær lov og poste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå