Gå til innhold

Half-Life: Musen lagger i HL


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har et lite problem når jeg spiller HL2 (spesielt Lost Coast), det er at musen har en tendens til å lagge etter. Dvs den henger et par milisekunder etter når jeg faktisk beveger den. Jeg har en tanke om at det har med FPS'en å gjøre (mus-laggen er omvendt proporsjonal med FPS'en), men den ligger jo på 60-100, rimelig stødig. Vsync er også slått av!

 

Noen som har et forslag om hva det kan være? Syns å huske en m_kommando som fikset dette problemet, noe i dur av m_filter elns...

 

Jeg er ekstra giret på å få ordnet opp i dette før Orange Box kommer med ep2 og tf2, da jeg aner at problemet vil øke med minkende fps. :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

m_filter eksister vel, og finnes under mouse settings på menyen. Tror det heter "Mouse smoothing".

Om du vil ha console, legg til følgende i din autoexec.cfg (C:\Programfiler\Steam\brukernavn\Steamapps\Counter-Strike Source\cfg\ (default dir)):

bind "F3" "toggleconsole"

 

Bytt ut F3 med knappen du vil bruke, mulig du også må inn under options i spillet og velge "Enable developer console", ligger under advanced under key bindings.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...