bkf_94 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hei Holder på med Cheat Engine tutorial og er komemt på steg 2, der skal jeg finen et korrekt nummer som gjør 100 til 1000, skal jeg gange, plusse eller noe annet?? er takknemelig for hvert svar (som hjelper, Neida)! Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) En stund siden jeg tok tutorialen så husker ikke akkuratt hva det var, men hvis en verdi først er hundre og etter du har trykket en knapp blir den til tusen gjør du følgende: søker på 100 trykker knappen søker på 1000 Edit: (dette står vel egentlig i tutorialen, så hvis jeg misforstod bare si ifra) Så på tutorialen nå, ok, det som er poenget er at du skal finne adressen som har livsverdien din. Det du begynner med er å søke på 100. Da vil den komme opp med en menge adresser. Deretter trykker du på knappen "Hit me!" slik at verdien synker, da bruker du "Exact value" og søker på den nye verdien. Da vil listen me adresser minke, og slik fortsetter du til du bare har en verdi igjen. Når du har en verdi igjen, dobbelklikker du på den og skifter verdien til 1000. Endret 13. september 2007 av Ozwald Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 TAkk Fant ut av det nå: Trykk på knappen også har du 98 liv, da søker du på 98 Når du har søkt hvis det kommer opp flere enn en fil Trykker du på knappen og får 96 liv og sjekker om det er mer enn en fil og slik gjør du helt til det bare komemr opp en fil Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Kan jeg bruke CE på spill slik som Battlefield 2? Kan man bare fylle liv eller kan man også fylle ammo og på noen spill, penger?? Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Vel det er nettopp for dette det finnes punkbuster, så skal du spille online, så nei. Skal du spille singleplayer, funker dette på de fleste spill. Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Så det går ann å fylle penger på noen spill ? Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Ja, det går fint ann, alle slike verdier kan du endre, om det så er mana, penger, liv eller ammo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå