Dragoncrest Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Utviklerne av blant annet Shadowrun, Mechwarrior og Crimson skies stenger dessverre dørene. Link Endret 13. september 2007 av Dragoncrest Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Det ble vel kjølig i bygget dems da, vel? Neida, men var ingen fan av de, så... Endret 13. september 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
xXBodilotionXx Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg har ikke vert noe FAN av de jeg. men det er jo surt Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Personlig så likte jeg Mechcommander/Mechwarrior/Battletech serien, håper noen kan ta over lisensen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Crimson Skies var et skikkelig bra spill. Håper Microsoft gir lisensen på den serien til noen andre så vi får en treer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå