cc Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Har bare hatt en mobil før, en Siemens, og det var nothing but trouble, hardware og firmware.... shait. Møkk. Mongo. De har dårlig menysystem synes jeg også. Kanskje nyere modeller er bedre... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 hva med en t720i? den har alt, MMS EMS GPRS J2ME mulighet for både kamera og mp3-spiller, stor deilig fargeskjerm, alt man trenger, bortsett fra Bluetoth og IrDA, men jeg er 14 så hvor mye trenger jeg det??? Den ultimate ungdomsmobil Lenke til kommentar
cnil Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 greit - t720i er en god mobilmen den har jo ikke komt ut enda. det er absolutt en god ungdomsmobil men så er den litt stor - i alle fall i forhold til hva man får intrykk av på bilder. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 De derre 17 kilos klumpene på 80-tallet Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Sony Ericson ,men hva har skjedd med den vanlige Ericson Mvh,Stian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå