Gå til innhold

ditt favoritt mobilmerke

cnil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor alle skal lage så utrolig småe telefoner. Det skal jo gå an å trykke på dem også f.eks.

Neonode skulle heller vært dobbelt så lang, med dobbelt så stor skjerm.

Hørt om P800?? 8)

Lenke til kommentar

Lurer på hvorfor alle her skryter sånn av neonode.. Den telefonen har jo ikke kommet ut engang og vi har bare sett den på bilder. (Er bilder godt nok til å vurdere alle sider ved en telefon?) :o

Hvordan i alle dager går det egentlig ann å skryte av en telefon man ikke har prøvd!? :roll:

Lenke til kommentar
Jepp,det høres jammen ut som min drømmetelf også!

Er ikke Samsung SGH T-100 et godt alternativ da ??

Trenger bare ringe sende sms , poly, t9, MMS, nice display , liten + sexy look :)

SGH T100 har da ikke MMS?! Ellers er den topp! Jeg venter på S300... Nice... :D

Lenke til kommentar

Kan forresten nevne at et par av de neonodebildene som folk pleier å legge frem også er manipulerte.. At det bare er lagt på et skjermbilde på dem.

Synes selv neonode virker som et okej konsept, og at det kan bli bra.. Men de har sagt så lite om den, så jeg gidda ikke vente på at den skulle komme.. I tillegg virker det som målgruppa er 15år gamle skatere.. og det trekker heller ikke opp.. :)

som jeg har sett i en filmsnutt med demonstrasjon av den virker det tungvint at du styrer ei muspil med fingeren, pluss at den må betjenes kun ved hjelp av displayet..

men men, jeg skal ikke uttale meg så alvorlig om den før neonodefolkene faktisk har noe alvorlig å si om den også..

Lenke til kommentar

det er enn del info både her på amobil og på itavisen. Jeg bryr meg ikke om målgruppa er 15 år gamle skatere. Den har så og si absolutt alt (!) utenom bluetooth...

p800 har nesten akkurat samme funksjonene + bedre skjerm + bluetooth, men den er mer interesant fordi det er SE og fordi målgruppa er 20 - 40 årige buisness menn.

Personlig liker jeg p800 veldig godt, ikke misforstå :)

Lenke til kommentar

Ok, jeg lurer på en ting med P800, hvor står det dokumentert at den har så mange farger som 16,000,000? Jeg har selv P800 og trudde den bare hadde 4096 farger. Bildene som blir tatt med kameraet har derimot 16,000 farger...

Så må jeg bare legge til at i den nåværende firmware'n, så støtter ikke P800 ringelyder med MP3, kun WAV,Midi og et par andre som er heller av ukjent format for meg som kan spilles av som ringelyder på mobilen.

Telefonen har derimot en audio player som gjør det mulig å spille mp3 filer, som også skjønner og leser av ID3 tags

Lenke til kommentar

Til dere som kritiserer bildene av Neonode's N1 - har dere sett video da?

http://www.studentportalen.se/neo/

På video nr 2, spol frem til ca 6:50

Flere bilder: http://www.neonode.com/forum2/viewtopic.php?t=558

Det er planlagt en senere release av en mer business rettet modell av denne telefonen, som sikkert vil komme med mer kalender og sync muligheter osv... kanskje de endrer litt utseende også?

Lenke til kommentar

jeg har hørt flere som lurer på hvor mange farger det er på displayet til p800. Jeg kan ikke gi noe fasit fordi om jeg trodde det var 16 mill. farger. Noen som hvet HELT SIKKERT hvor mange farger 84096 eller 16,000,000?). Jeg vl veldig gjerne se en TROVERDIG link hvor det står hvor mange farger skjermen har. takk for eventuelle svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...