cnil Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 jeg har lest enn del den siste måneden her på forumet, og jeg syns det er litt kjedelig å lese side opp og side ned med "mobilhjelp" som å få bilder opp på skjermen, skrive sms osv osv.. jeg har selv brukt forumet til det så jeg klager ikke, menn her er plassen for di som vil diskutere mobil derfor lager jeg dette innlegget, og nedenfor vil jeg bare at dere skal skrive om mobil: for eksempel: - hvilken mobil er drømmemobilen? - anbefalinger av mobiler - va bør en mobil ha? - er det nødvendig med bluetooth, mp3, kamera og lignende? - hvilket mobilmerke er best? (og hvilket er dårligst?) - alt annet som handler om mobil - her er det bare å slå seg løs Lenke til kommentar
cnil Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 jeg begynner bare jeg INGEN BØR LURE PÅ HVILKEN MOBIL SOM ER MEST KONGE FOR TIDEN... ... det er neonode n1 - og alle på forumet bør vite hva det er for enn mobil før di uttaler seg om hva som er sin favoritt mobil. ellers tipper jeg at vi får høre mye om p800, t300, t720i og s55 nedover her :wink: skriv skriv skriv Lenke til kommentar
nicrohard Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Nokia er gay.. de har ikke blutooth i 6100 Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Vel, får vel starte med å si at jeg er stor fan av Neonode N1, SE P800, Siemens S55 og samsung V200. Litt av hvert altså.. I min mening er Motorola, Panasonic og Nokia de dårligste merkene. En mobil fra mitt synspunkt, må ha Kamera, fargeskjerm, polyfonske ringetoner, MMS, EMS, Ir, USB tilgang, GPRS og kanskje Hi-speed(?) Integrert Mp3 spiller hadde oxo vært en stor pluss Høres jo helt sinnsykt ut, men viss du ikke har merka det, så utvikler mobil-verden sei i hu og hast. Bare for å nevne N1 og P800, som har det meste av krava mine. (P800 skal kunne bruke Mp3-filer til ringetone!) Og ja, det er nødvendig å ha kamera, mp3 spiller osv. (utenom Bluetooth) mener jeg da, hehe Må avslutte med å si til alle at integrerte kameraer i mobilen er det eneste jeg ville gått for. Grunnen er enkel, f.eks, selskapene reklamere mye om at "nå kan du ta de bildene som du ellers ikke kunne tatt, fordi du ikke kan ha et forholdsvis stort kamera med deg til en hver tid" dette er bare rett når det gjelder mobiler med integrert cam. Det jeg snakker om er at f.eks kameraet på S55 er så stort at du ikke gidder å gå drassende på det hele tiden uansett. Slik da er det jo heller liten vits med hele kamera-i-mobil opplegget... Gå for eksterne kamera-mobiler! (Unnskylder på forhånd viss teksten var utydelig, eller vanskelig å forstå. er bare så grassiøst trøtt [jeesp] ...) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg gleder meg villt til Palm Tungsten W. Den kommer BTW til å knuse P800. Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Er ikke det en PDA da? Teller jo ikke det. N1 vil uansett knuse den OG P800 tilsammen, hehe Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 PDA med innebygget triband GSM, GPRS, SMS... Lenke til kommentar
cnil Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 n1 har ikke like god skjerm som p800... neonode med sine 260,000 farger mot p800's 16,000,000... høres bra ut den Geezuzz men som nevnt tidligere så det veldig ut som en pda, og det er ikke min greie.. :wink: Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 INGEN BØR LURE PÅ HVILKEN MOBIL SOM ER MEST KONGE FOR TIDEN... ... det er neonode n1 Og ingen bør være i tvil om at denne enda ikke er i salg... 1 og et halvt år etter planlagt lansering... Dessuten er det en Windows-mobil. Har mer tro på Symbian Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 etter å ha sett dette bildet på amobil.no så jeg hvor utrolig "rart" ut det ser ut å skrive meldinger med denne mobilen.. (se hvor utrolig liten den tekstboksen blir, når man tenker på at selve mobilen bare er 8,8cm, og knappene blir på skjermen) Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Dessuten kan man vel ikke snakke i Neonode uten å bruke handsfree... det synes i allefall jeg er er stort minus. Man vil være helt avhengig av å ha en handsfree tilkoblet hele tiden (samme problemet som Siemens SX45 har..) Lenke til kommentar
cnil Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 når jeg ser litt nøyere på det bilde av n1 så må jeg nok innrømme at det ser litt bakvendt ut å skrive meldinger med den:) men ellers er den veldig bra, og relativt liten (!) til å ha så mange hendige funkjoner. i det siste har jeg - som så mange andre - fått smaken på p800, og syns det ser ut til å være en alle tiders mobil... Det vil si den SER ikke ut til å være alle tiders men den har mange funksjoner og har jo en veldig stor og god skjerm ( 16,000,000 farger ). Minuset er helt klart størrelsen som er på lik linje med 7650 og 3650... I dag var jeg og neo (vi i TUCPR) på commit og besøkte en kamerat som jobber på commit. Der fikk vi prøvd s55 (uten kamera). Vi konkluderte med at den ser rett og slett RÅ ut. Skjermen var heller dårlig, med dårlig oppløsning og kun 256 farger i displayet. Men menysystemet var så bra at det dempet litt for følelsen av displayet:) og gjett va - den kostet 2700 kr med telenor abonnement!! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Neonode er sikkert konge den, men det er en veldig negativ ting med den: Størrelsen Den er rett og slett for liten. Skjønner ikke hvorfor alle skal lage så utrolig småe telefoner. Det skal jo gå an å trykke på dem også f.eks. Neonode skulle heller vært dobbelt så lang, med dobbelt så stor skjerm. Lenke til kommentar
smurt Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Min ønsketelefon er ! Fargeskjerm, ems,mms,flertonede ringesignal,t9 og stort minne. Godt display med tydlig tekst. Brukes kun til å ringe med og sende sms (noe jeg tror gjelder de fleste) mao en enkel funksjonel telefon Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hørtes litt ut som min drømmetelefon også det smurt Lenke til kommentar
Fre_ZZe Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jepp,det høres jammen ut som min drømmetelf også! Er ikke Samsung SGH T-100 et godt alternativ da ?? Trenger bare ringe sende sms , poly, t9, MMS, nice display , liten + sexy look Samsung SGH T-100 den mest funskjonelle, fineste og billigste visst man kan klare seg uten GPRD og IR ! (???) Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Dere er smarte og krever ikke så mye.. jeg er deriomt forelsket i alt som heter mobil teknologi, og vil derfor kjøpe det beste mine penger har råd til.. "GPRS, Ir, MMS, Kamera, Mp3, Midi - ringetoner & style er et must" Lenke til kommentar
levlex Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Vil si at Samsung, Sony Ericsson og Siemens er de nye store! Mener også at man bør støtte litt opp om nykommerne! Lenke til kommentar
levlex Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Vil si at Samsung, Sony Ericsson og Siemens er de nye store! Mener også at man bør støtte litt opp om nykommerne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå