Fjellhesten Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Hei, Jeg skal på lanet The Experience i høstferien og har lyst på et headsett som utestenger annen lyd. Det skal ikke være like stort som et par øreklokker liksom, men kanskje en litt større størrelse enn Koss Porta pro? Vil tro det utelukker litt lyd hvertfall... Ellers ha greit bra lydkvalitet og fin mic(som ikke tar inn alt for mye lyd fra andre kilder enn munnen min =) Skal helst ikke være så dyrt, kan vel gå opp i mot 500 kr. Men helst ikke så mye... Kommer ann på hva jeg får for pengene. På forhånd, takk:) Endret 13. september 2007 av _Bendik_ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Du ma nesten ha oreklokker for at det skal lukke ut lyd lxm. Halvapne kanskje, men regner med du far litt lyd inn. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Dette eller dette? Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Sant Ståle, men halvåpne er vel greit. Bare så det blir et litt bredere lydbilde og noe støy er utelukket. Takk for forslag Spankley... Skal søke litt rundt etter tester, kom gjerne med linker =) Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Review Sennheiser - review SteelSound Leste ikke så nøye, men begge ser rimelig bra ut, kvalitet og de stenger lyd ute. Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Leste et par tester og har kommet fram til Steel Sound 5H(eller hva det het:p) Seff måtte jeg gå får noe til 500kr... xD Takk for tipsene, tråden kan stenges =) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå