HadHa Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hei, jeg har da en acer aspire, og en veldig irriterende ting er at pcen "slår seg av" men da jeg trykker på "power" knappen, og logger inn, kjører alle program som da jeg gikk fra den. er ikke sikker på hvor lang tid det tar, men jeg har hukket AV alle bokser jeg vet om som gjør at pcen skal gå i dvale, slå seg av, eller noe som helst. hjelp?! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Du sier ingenting om hvilke menyer du var innom. Prøv kontrollpanel->strømalternativer (xp) Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 har du vista eller xp? Lenke til kommentar
HadHa Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Ja er strømalternativer jeg har vert på, turn of harddisk og turn of monitor = never. system standby og hibernate er også never alarmlevel - 10% action after alarm; no action when i close lid; no action when i press the power button; ask me when i press the sleep button; ask me ja jeg har xp. menyen ser jo grei ut..? men dette har jo ikke løst problemet mitt... det er når jeg lukker skjermen det skjer, det kan ta flere timer eller skje i sekundet jeg lukker den =( Endret 16. september 2007 av HadHa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå