Bakke Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Nå er det ikke lenge igjen å vente, 30. november slippes filmen "Hitman" på norske kinoer. Les mer Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Gleder meg som en unge, men synes det er litt trist at Vin Diesel ikke endte opp som agent 47. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Har ikke "Agent 47" blå øyner? Timothy fyren har brune :\ Kommer ut dagen etter bursdagen min! Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Olyphant var genial som Sheriffen i Deadwood, og er en mye bedre skuespiller enn Vin Diesel. Har troa på at dette kan bli en kjekk film. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Gleder meg som en unge, men synes det er litt trist at Vin Diesel ikke endte opp som agent 47. 9488594[/snapback] Vin Diesel er litt for maskuling for rollen synes jeg. I og med at hitman er en som sjeldent tyr til fysisk voldt (sloss kamper o.l) tror jeg ikke vin diesel hadde vært rett for rollen. Men må si jeg gleder meg til filmen! Har potensiale Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 jeg tror det beste valget med tanke på skuespiller i denne filmen ville vært å fått inn en totalt ukjent fyr som kan spille kald og kynisk så det holder. han som fikk hovedrolla (gidder ikke å prøve å stave navnet engang) gjordde det bra i deadwood, men uten hår så ser'n bare rar ut Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Syns og han ikke ser "ond" nok ut. Karen i spillet ser skikkelig badass ut. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg skjønner ikke hva som er så veldig "nytt om hitman" filmen her, men. Uansett, HURRA for at det ikke bli Vin Diesel - det vet jeg hadde blitt crap. Håper den ikke blir typisk amerikansk, det har en tendes til å ødelegge filmer som har et stort potensial. Jeg gleder meg =D Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Det beste hadde vel vært en ung Patrick Stewart.. Olyphant har imponert både i film og på tv (men skuffet litt i Die Hard 4.0). Selv om han ser ut som litt vel godgutt til tider, så har jeg troen på at han vil makte å spille kaldblodig. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Olyphant blei ganske sinna og slem i Deadwood til tider, trur nok han kan fikse rollen bra. Lenke til kommentar
thoering Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Agent 47 må være en vanskelig rolle å leve opp til... Optimalt sett skulle han ikke sagt et ord eller gjort en grimase gjennom hele filmen, bare tatt i mot sine bestillinger og utført oppdrag på kreative vis. Gleder meg til filmen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg