1915 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 har en oppgave i norsk. går vg1 bygg og annlegg. så måtte vi skrive om en stat i usa. og jeg fikk nord dakota. jeg har ikke funnet så mye fakta. men har brukt det som står på wikipedia. og jeg skulle ha hatt mere info om nord dakota og bilder fra nord dakota. skulle ha hatt bilder fra de største byene i nord dakota. takker for serriøse svar. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ustedalen har bodd et år i North Dakota. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hva vil du vite om Nord Dakota? Sett opp noen spørsmål, så skal jeg svare så godt jeg kan. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 landskapet hvordan det er.. hmm må sjekke på skolen imorgen har resten av spm der. generelle fakta om staten Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Landskapet er som regel flatt. Spesielt i den østlige delen av staten (nærme Fargo, Devil's Lake). I Bismarck (hovedstaten, der jeg bodde) er det noen bakker, som som regel flatt der også. Når du kommer til "The Badlands" (en av de første nasjonalparkene, åpnet at T. Rosevelt), så kan det minne om en miniatyrmodell av Grand Canyon. Men fin spørsmålene på skolen, så skal jeg få sett på dem. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 jess. takk jeg var i north dakota i 2001. men det er så lenge siden at jeg husker ikke noe pga jeg har 10 år da. hehe Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Det er egentlig ikke så mye å si om den staten da. Ganske så kjedelig! Allikevel så kan jeg nok svare på en del, men sikkert ikke så mye. Men jeg skal som sagt prøve så godt som jeg kan! Lenke til kommentar
1915 Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Jaokei hvor mange bor i byen Bottineu ? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Slike tall har jeg dessverre ikke i hodet. Har heller aldri vært der! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hvorfor skal du vite om den byen uansett? Det er ikke en veldig kjent by! Jeg har ærlig talt nesten aldri hørt om den. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Jeg fant noe på nettet om den men takker ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå