loathsome Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hei, Jeg har planer om å installere Vista på min skolepc, men det er ett lite problem. Jeg logger meg på den nåværende XP-installasjonen med en lokal bruker. På skolen er det et trådløst nettverk som jeg kobler til via et slags sertifikat som er installert på maskinen. Når jeg installerer Vista, vil jo dette sertifikatet forsvinne - finnes det noen måte å få dette sertifikatet med meg når jeg installerer Vista? Takk for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 du kan altid kontakte ikt-ansvarlig og snakk med ham om å fikse internet etter at du har installert vista.. Jeg har gjort det samme med min maskin Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Enig med iraq. Kontakt ikt- ansvarlig. Pc'n din var sikkert konfigurert for å koble opp mot domene. Uten de instillingene kommer du ikke på nett, bare inn lokalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå