Gå til innhold

Zepto 6224w "Kjøpehjelp!"

Anderspalm

Anbefalte innlegg

Hei igjen, nå har jeg brukt ca 2 uker av mitt liv til å bare se på bærbare datamaskiner...

Valget har vel mer eller mindre falt på en Zepto 6224w, grunnet at det er en liten sterk spille maskin!

Det eneste som holder meg tilbake er støynivået, det er greit for meg hvis den bråker under tunge applikasjoner osv, men bråker den mye(kan det være plagsomt uten musikk eller headset på?) når man skriver dokumenter og surfer på internett eller feks spiller CSS? Er det noen her som kan svare meg på dette?

Også lurte jeg på om noen kunne delt batteri levetiden på deres 6224w, hvis det er noen som har den da? Da det til neste år kunne vært greit å bruke den til studier(med tanke på støynivå OG batteri).

Takk for all hjelpen og MvH Anders

(PS: Noen som vet om man kan få 6224w i skallet til 6214w? De har jo helt like dimensjoner osv!)

Endret av Anderspalm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Lite tilbakemeldinger du har fått :(

Jeg har en 6214W som er versjonen før 6224W. Jeg kan ikke tro at 6224W bråker mere enn min. Min er tilnermet lydløs... jeg sover med den på om natten. Jeg er student og jeg legger ofte merke til at andre sine laptopper må ty til vifta i timene. Dette selv om de bare gjør enkle oppgaver som surfing og Word. Min gjør ikke det om ikke den kjører noe som er krevende. :thumbup:

Jeg hadde sjanset på 6224W hadde jeg vært deg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...