anders! Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hei! Skal jeg gjøre noe med timingsene mine? Har satt opp hastigheten til 900MHz. Kjører i dag på 5-5-5-18 som er standar. Kan jeg senke de ned til 4-4-4-12 uten noen problemer eller? Har ikke tenkt til å klokke de noe lenger! Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Er da bare å prøve! Test med orthos eller memtest. Værste som kan skje er at maskinen ikke starter. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Vet det men er så utålmodig Får vel kjøre en memtest i natt da men 4-4-4-12 som timings! Eller burde jeg prøve en annen timing først? Kjører fortsatt på 900MHz og 4GB RAM Endret 13. september 2007 av AndersdD Lenke til kommentar
Toad Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Er da bare å prøve! Test med orthos eller memtest. Værste som kan skje er at maskinen ikke starter. 9488000[/snapback] Det er faktisk ikke helt sant, minne har en tendens til å ødelegge OS filer om det ikke er helt fornøyd med minne-timings og frekvens. Anbefaler sterkt at du kjører memtest MINST til Test#6, helst et par runder for å vere sikker på at du ikke må reinstallere OS. Etter det jeg har hørt er ikke de Geil brikkene de beste klokkebrikkene heller, så jeg tror du skal vere godt førnøyd med 900Mhz 5-5-5-15. Men ikke la meg stoppe deg i å prøve heller Alltids moro med noen gode frekvenser Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Du har selvfølgelig rett Chr1ster, men jeg regnet med at trådstarter hadde rimelig god oversikt over potensielle farer med overklokking, da han allerede har postet OC resultater i profilen. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Du har rett Heisann. Har litt oversikt! men ser ut til å kjøre fint på 5-4-5-15 900MHz. Er fornøyd med det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå