Magnhatt Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Har en speedtouch thomson trådløs router med abb. fra nextgentel. Det jeg lurte på om det er noe begrensning på hvor mange personer som er pålogget det trådløse nettverket. Skal dele med totalt 7 stk. Endret 13. september 2007 av Magnhatt Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Har en speedtouch thomson trådløs router med abb. fra nextgentel. Det jeg lurte på om det er noe begrensning på hvor mange personer som er pålogget det trådløse nettverket. Skal dele med totalt 7 stk. 9487821[/snapback] Det du må huske på er at alle deler samme båndbredden, så når nettet er 54 mbit (I praksis ca. halvparten under optimale forhold) så har alle 54 mbit på deling. Skal gå helt fint med 7 stk så lenge ikke alle overfører i høy hastighet konstant. Lenke til kommentar
Biskus Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Min erfaring sier at over 3 stykker på en (EDIT: BILLIG) trådløs router = ustabilt. Prøv å få så mange som mulig til å bruke kabel. Endret 14. september 2007 av Biskus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå