Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC´n kommer ikke lengere enn til booting av hdd

Anbefalte innlegg

Ok dette er hva som har skjedd:

Det var en dag jeg skulle koble til kameraet mitt med USB, men når jeg satte ledningen inn i USB-inngangen i fronten så kom det en rar lyd og maskinen fryser. jeg drar ut USB-ledningen, og jeg ser at jeg har dratt med meg det hvite dekselet som liksom ligger over USB på en måte. Vanskelig å forklare, hvis dere ikke forstår så kan jeg prøve å ta bilde av det eller noe sånt.

jaja... Etter at maskinen frøys så startet jeg den på nytt, men den kom bare til booting av hardisken, og når den har kommet dit lager den en rar knitre-lyd. Tastaturet funker ikke og musen funker ikke. Og når jeg skulle slå den av igjen, så fungerte "Slå av" knappen som restart-knapp, og jeg måtte trykke på den flere ganger før den virkelig slo seg av istede for å restarte.

Noen som har anelse på hva som har skjedd? Har hardisken streiket eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det kommer opp et vindu, det som kommer opp hver gang. Partition står det (tror det er navnet på hardisken min) også står det Press tabb for "ett eller annet" og press del to enter bios setup. Men siden tastaturet mitt ikke funker så kan ikke presse noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...