blomstkraft Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hei! Er det noen som vet hvordan jeg kan finne ut hvilke skjerm drivere jeg har? Jeg vet kun at det er noe med Intel, det er alt jeg vet... Takk Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Fra nettsiden til Intel: http://support.intel.com/support/graphics/sb/CS-009482.htm Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Fra nettsiden til Intel: http://support.intel.com/support/graphics/sb/CS-009482.htm 9487802[/snapback] Det er da mange drivere til mange forskjellige skjermkort der, jeg vet ikke hvilke drivere jeg trenger Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 ser hvilket skjermkort du har og etterpå kan du finne drivere. kontrolpanel>system>enhetsbehandling>skjermkort ( her ser du hva slags kort du har ) lykke til Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 ser hvilket skjermkort du har og etterpå kan du finne drivere. kontrolpanel>system>enhetsbehandling>skjermkort ( her ser du hva slags kort du har ) lykke til 9488230[/snapback] Nei det står ikke hvilket skjermkort jeg har, det står kun AVG skjermkort eller noe sånnt (er ikke hjemme akkurat nå) Skjermkortet er inntegrert Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Les under Identify the Intel® Chipset, i linken jeg ga i posten min over. The Intel® Chipset Identification Utility provides an easy way to identify the specific Intel chipset that is located on your motherboard. Some chipsets have the graphics controller built into the chipset. If this is the case in your situation, once the chipset is identified using the Intel® Chipset Identification Utility, you should be able to determine the integrated graphics controller. Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hehe. Det heter ikke AVG Skjermkort. AVG er Antivirus og Sikkerhetpakke veit du. Du har nok AGP skjermkort du. Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Hehe. Det heter ikke AVG Skjermkort. AVG er Antivirus og Sikkerhetpakke veit du. Du har nok AGP skjermkort du. 9516105[/snapback] Haha, lol.. Jepp, stemmer det ja :D Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 andre musetast på skrivebordet - egenskaper - innstillinger - avansert - kort Om ikke det går så bruk SIW Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 andre musetast på skrivebordet - egenskaper - innstillinger - avansert - kort Om ikke det går så bruk SIW 9532898[/snapback] Greit, skal prøve SIW når jeg kommer hjem Takker! Lenke til kommentar
covah Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Gå inn på linken til Svenni212000. Der finner du "Intel® Chipset Identification Utility". Last ned programmet og kjør det, så finner det ut hva slags chipset det er på gfx kortet ditt. Husker jeg ikke helt galt, finner du også en direktelink til riktig driver også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå