the_milk_mon Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Jeg har testet skate demoen og synes den er drit fet, men skal kjøpe mass effect, assassins creed, halo 3, fable 2 pluss noe mer.. og jeg driter ikke akuratt penger(assa klarte det ikke forige gang jeg prøvde hvertfall ). Så jeg lurer på om jeg skal kjøpe skate og hvis det hvilket spill burde jeg droppe? Endret 13. september 2007 av the_milk_mon Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg har testet skate demoen og synes den er drit fet, men skal kjøpe mass effect, assassins creed, halo 3, fable 2 pluss noe mer.. og har ikke så veldig mye penger.Så jeg lurer på om jeg skal kjøpe skate og hvis det hvilket spill burde jeg droppe? 9487718[/snapback] prøv demoen.. likte du den så JA!! løp og kjøp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Det vet du nok best selv, da du kjenner din egen spillsmak best (forhåpentligvis ). Alle spillene du nevner har vel fått gode previews og tror nok alle vil være ganske solide kjøp. Nå er jo Halo 3 rett rundt hjørnet, og det er ennå en uke til skate kommer ut, så det kan kanskje være greit å droppe skate dersom du vet at Halo 3 vil spise mye tid. Så kan du plukke opp skate når det er på billigsalg. Lenke til kommentar
the_milk_mon Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Det vet du nok best selv, da du kjenner din egen spillsmak best (forhåpentligvis ). Alle spillene du nevner har vel fått gode previews og tror nok alle vil være ganske solide kjøp. Nå er jo Halo 3 rett rundt hjørnet, og det er ennå en uke til skate kommer ut, så det kan kanskje være greit å droppe skate dersom du vet at Halo 3 vil spise mye tid.Så kan du plukke opp skate når det er på billigsalg. 9487841[/snapback] å det glemte jeg å si..det er litt flaut men jeg ..eh..jeg er spider man, eh ok da. Jeg har ikke xbox live Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Gametrailers har en ganske god video review ute, den fikk iallefall meg til å lure på hvorvidt jeg egentlig vil ha dette spillet eller ei. http://www.gametrailers.com/player/24856.html EDIT: IGN har også en review ute; http://media.video.ign.com/ev/av.html?dlUR...bject_ID=856186 Endret 13. september 2007 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Det vet du nok best selv, da du kjenner din egen spillsmak best (forhåpentligvis ). Alle spillene du nevner har vel fått gode previews og tror nok alle vil være ganske solide kjøp. Nå er jo Halo 3 rett rundt hjørnet, og det er ennå en uke til skate kommer ut, så det kan kanskje være greit å droppe skate dersom du vet at Halo 3 vil spise mye tid.Så kan du plukke opp skate når det er på billigsalg. 9487841[/snapback] å det glemte jeg å si..det er litt flaut men jeg ..eh..jeg er spider man, eh ok da. Jeg har ikke xbox live 9487871[/snapback] Du har jo tydeligivs internett, da er det jo bare å plugge inn xbox'en i nettverket så har du xbox live Lenke til kommentar
the_milk_mon Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Det vet du nok best selv, da du kjenner din egen spillsmak best (forhåpentligvis ). Alle spillene du nevner har vel fått gode previews og tror nok alle vil være ganske solide kjøp. Nå er jo Halo 3 rett rundt hjørnet, og det er ennå en uke til skate kommer ut, så det kan kanskje være greit å droppe skate dersom du vet at Halo 3 vil spise mye tid.Så kan du plukke opp skate når det er på billigsalg. 9487841[/snapback] å det glemte jeg å si..det er litt flaut men jeg ..eh..jeg er spider man, eh ok da. Jeg har ikke xbox live 9487871[/snapback] Du har jo tydeligivs internett, da er det jo bare å plugge inn xbox'en i nettverket så har du xbox live 9488824[/snapback] ja men jeg har ikke goldmembership Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Du trenger da ikke gold membership for å laste ned en demo, bare logg på og last ned skate demoen Lenke til kommentar
the_milk_mon Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Du trenger da ikke gold membership for å laste ned en demo, bare logg på og last ned skate demoen 9489705[/snapback] den har jeg jo for lenge siden . Det jeg egentlig lurte på var om jeg skulle droppe en av de nevnte spilla for skate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå