Hanky Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hei! Sitter med Microsoft Outlook XP. Når jeg får et vedlegg som f. eks. innholder en .exe fil, får jeg ikke lov å åpne vedlegget. "Outlook blocked access to the followning unsafe attachment:" Er det noen måt å slå av dette? I Outlook Express går det nemlig ann, men har ikke funnet en løsning på dette i Outlook XP. Finns det en oppdatering eller noe lignende som kan løse problemet? Hanky Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Det du gjør er følgende: - Gå til verktøy > alternativer > sikkerhet - Fjern den haken som sier at "ikke åpne vedlegg som kan være virus eller lignende Da skal problemet være løst (hvis jeg husker riktig ). Lenke til kommentar
Hanky Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Hmm, sikker på at du ikke tenker på Outlook Express? Der er den et slik alternativ. Etter mye browsing på andre forumer, har jeg funnet du at man må gjøre forandringer i registeret i windows for å gjøre vedlegg i Outlook XP mulig å lagre. Det finns også programmer som gjøre dette for deg... http://www.slovaktech.com/attachmentoptions.htm Dette programet gjør det for deg, har prøvd det litt og funker veldig bra! Hanky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå