Xecuter Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Min bror har hus hvor han leier ut første og bygger to hybler på loftet. Hvordan kan han billigst få tak i parabol/kabel til 4 TV-er? Da jeg bodde på hybel hadde jeg bare en vanlig TV-kabel inn i TV-en som jeg fikk alle kanaler inn på, er dette lovlig? Hvordan? Sliter også med å finne pakketilbud med både TV 3 og Discovery Channel. Fins det? Hadde det også på hybelen. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Kabel-tv er nok best til mange tver. da kan du dele kabelen til flere tver uten at du må betale pr. tv. TV3 og discovery får du i Canal Digital Kabeltv www.canaldigital.no og Get kabel tv. www.get.no Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Takktakk. Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Takktakk. 9495074[/snapback] Du må ha analogt kabel-tv, ellers må du jo ha en dekoderboks pr TV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå