santacruze Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 hey.. har noen spørs mål om media og kom linja på elvebakken.. går i 10ende så må begyne og tenke på dette nå.. jeg syntes media og kom høres spennende ut, men lurer litt på hva slags snitt jeg burde ha.. også hvordan det er og gå der osv Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 hey.. har noen spørs mål om media og kom linja på elvebakken.. går i 10ende så må begyne og tenke på dette nå.. jeg syntes media og kom høres spennende ut, men lurer litt på hva slags snitt jeg burde ha.. også hvordan det er og gå der osv 9487584[/snapback] Hei! Jeg går ikke mk på den skolen som du nevner, men kan jo nevne litt om mk-linja generelt for det. Mk inneholder masse prosjekter innen lyd,film og bilde. Som oftest så får vi en "deadline", altså en tidsfrist for når prosjektet skal leveres. Stressende, men veldig morsomt. I min klasse så er det iallefall et kjempegodt miljø, og så godt som alle elevene jeg har snakket med fra andre skoler som går mk, sier at de også har et bra miljø. Angående snittet så varierer jo det veldig fra skole til skole, men som regel ligger det på litt over 4. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg trives veldig godt på MK. For første gang på lenge har jeg lyst til å stå opp om morgenen. Vi har et veldig bra miljø og jeg driver med noe jeg liker. Så for meg er MK den perfekte linja. Når det gjelder snittet så varierer det fra år til år. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 De andre snakker om hvor moro det er, men du trenger en advarsel. Dersom lyd, film eller foto er hobby, og du vil ta media som en 'lettere' vei til studiekompetanse, ikke gjør det. Å organisere hobbyer uten at man vil noe sted med det er en dårlig ide. Ødelegger hele skolegangen, omtrent. Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 høres bra ut.. takk for alle tipsene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå