Gå til innhold

Komplett eller Netshop?

Anbefalte innlegg

Har ikke bestillt fra komplett på lenge. Lang leveringstid, og tidligere dårlig tilbakemelding.

Rart at enkelte får svar innen 15min på mail fra Netshop.
Etter at returordningen fra nettsiden deres streiket helt fra meg, og jeg ringte via tlf flatt ut 3-4 ganger før jeg ga opp, sendte jeg en mail til "returen" som de visstnok aldri fikk.

Fikk tak i en via tlf uka etterpå. Angrefrist på varer man ikke har toucha går helt glatt, men å prøve å overtale meg at det er vanlig med full kræsj i memtest86, den er litt drøy. (jeg hadde såklart mer spesifikk info enn det)
Tok meg mangfoldige(!) timer å helt presist finne enkelte av feilene ved de to komponentene som det var noe feil med.

Kanskje jeg også skulle få 600kr timen for arbeidet med komponentene som var defekte? xD
Er det vanlig med så høye timepriser på feilsøking, ved retur av defekt vare? (og man ikke finner feil)

Etter samtalen var ting på skinnene igjen, og de resterende tingene er returnert. Spendt på å se hva som skjer.
Og om fraktkostnadene blir dekket, eller om en må "purre".

Har ikke utelukkende hatt negative erfaringer i denne prosessen.
To maskiner som stod på vent pga. feilene, men den ene hadde jeg ikke tid å vente med, så jeg bestillte ny komponent fra en annen plass til denne.
Jeg spurte netshop om jeg heller kunne få refundert penga for denne, istedet for å få tilsendt ny, og det virker det til at går i boks.

Mitt råd: Er ingen andre nettbutikker aktuelle? =P

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt Komplett og MPX i lengere tid, min erfaring er at hvis varene er på lager så går det bare en dag eller to så er varene hos meg.

Jeg bestilte en 24 tommer Eizo skjerm hos FotoVideo Oslo AS, jeg fikk et tilbud fra dem som ikke noen andre net butikker klarer å komme i nærheten av.

Jeg sparte 5000 kroner på en mail om prisforespørsel hos dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...