MrLuni Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Er ikke sikker kor jeg skal putte denne, så jeg trappa den hit Jeg skal lage en powerpont presentasjon om spill, der jeg tar med litt historie, utvikling bla bla bla osv. Den skal ikke være så stor, men er litt blank inne i skallen akkurat i dag, så om noen har noen tips og info jeg burde skvise inn i presentasjonen så hadde det hjulpet Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Ungdomsskolen? Det er så mye info og forskjellige saker du kan ta med, men tipper det skal vare i en 5 min eller noe slikt? Tenkte jeg skulle skrive mye rart, men husker en video som sikkert er mer enn nok for fremlegget ditt: -Y6db6yQEw0& Edit: Selv om den ikke er fullstendig, så kan du sikkert legge til screenshots og navn fra PS3/360 titler. Endret 13. september 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Haha! Går faktisk på høgskole... Fikk vite at jeg skulle holde et eller annet foredrag på fredag. En info som hadde gått over hodet mitt.. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Den filmen var faktisk litt kul..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå