Gå til innhold

Egen telefon fra Chess


Kveldsro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En liten oppdatering med tanke på batteri:

Nå har jeg satt telefonen til å bruke kun GSM (altså ikke de 3G-greiene), og nå ser batteriet ut til å holde betydelig bedre. Jeg la merke til at telefonen skifta ofte mellom 2G og 3G på displayet... mulig det var noe greier der som dro litt mye strøm? Ikke vet jeg.

 

Ja. 3G'n trekker til seg strøm ja.

Jeg har oxo det sånn at tlf'n min veksler mellom 2G og 3G.

Kanskje jeg bare skal bruke UMTS.

Lenke til kommentar

Høytalleren synes ihvertfall jeg er ganske så god, høy og klar lyd. Selvsagt er den ikke god, god, men det jeg har hørt av andre telefoner så vil jeg si høytalleren her er rimelig god.

 

Batteriet skjønner jeg ikke at dere må lade hver dag. Jeg fikk telefonen på tirsdag kveld, satte den i laderen og ladet den fasktisk i 12 timer slik det står man skal, selv om den var "ferdig" ladet lenge før det... Jeg har ikke trengt å sette den i laderen før akkurat nå faktisk (følgende søndag kveld). Nå har ikke jeg brukt den sånn kjempe mye, kun til vanlig bruk, en del samtaler, sms, litt utforsking og litt mp3.

 

Alt i alt, jeg er usansynlig fornøyd med denne telefonen! Meget uvant, og bruker en del lengre tid til å venne seg til denne enn for eks. samsung, se eller nokia, da dette er huawehai (eller hvordan pokker det skrives) og jeg ikke har sett oppsettet før. Men en god del av oppsettet, spesielt menyene ligner ganske mye på min gamle samsung.

 

Anbefalt! :)

Lenke til kommentar

Batterikapasiteten er en vits, og kvaliteten på telefonen er generelt sett lav. Ja, hva kan man kreve for 700 kr? I hvert fall en telefon som holder mål, ikke en som må lades hver eneste natt samt gjerne noen timer midt på dagen. I tillegg har denne mobilen et godt overskudd av stråling, og fører til forstyrrelser på så godt som alle elektriske apparater...

Lenke til kommentar
Batterikapasiteten er en vits, og kvaliteten på telefonen er generelt sett lav. Ja, hva kan man kreve for 700 kr? I hvert fall en telefon som holder mål, ikke en som må lades hver eneste natt samt gjerne noen timer midt på dagen. I tillegg har denne mobilen et godt overskudd av stråling, og fører til forstyrrelser på så godt som alle elektriske apparater...

 

For meg virker det som de fleste andre brukere har kommentert bra batteritid. Har du 3G på? Eller kanskje det er en feil med telefonen din?

Lenke til kommentar
Kan noen gi et svar på om musikkspilleren er rask?

Tar det lang tid og åpne den, eller bytte sang?

 

Jeg synes ikke den er så veldig rask. Greit nok for den prisen, selvfølgelig. Det går forholdsvis raskt å åpne den, så lenge du ikke har andre menyer oppe, eller akkurat har lukket ned en meny, lest SMS, sett på/tatt bilder. Når det gjelder sangskifte, så synes jeg det går rimelig raskt. Problemet mitt er mer det at den slår seg på uten at jeg vil at den skal det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...