Gå til innhold

Egen telefon fra Chess


Kveldsro

Anbefalte innlegg

Nå har jeg også testet videotelefoni med X-one. Du verden så idiotisk opplegg. Med bare et kamera som befinner seg på baksiden, må du bestemme deg for hvem som skal se... Enten ser den du snakker med deg, eller du ser du den du snakker med. Hvorfor i alle dager har de ikke plassert et lite kamera foran på telefonen?

9606987[/snapback]

 

Men dette visste du vell?

9607056[/snapback]

 

 

Jeg var klar over det, men likevel er det tåpelig. De burde ha plassert et lite kamera i fronten.

9607118[/snapback]

 

Men det kan du kanskje ikke forvente til den prisen ;)

9607907[/snapback]

 

Hvorfor lage mobiltelefon som er klargjort for videotelefoni uten å ha tilstrekkelige kameraer? Det er jo meningsløst...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor lage mobiltelefon som er klargjort for videotelefoni uten å ha tilstrekkelige kameraer? Det er jo meningsløst...

 

Den er jo ikke direkte klargjort for videotelefoni, fordi om den har 3G. Faktisk så tror jeg de fleste som har telefoner med 3G, setter mest pris på at de kan fø større hastigheter når de surfer. Tror ikke så veldig mange bruker videotelefoni. Men det er da min mening.

 

For det andre så er denne telefonen bedre enn de fleste telefoner du finner på markedet til 700 kr, så jeg vet ikke hvor mye mer vi kan forvente.

 

Foressten så går det an og ha videosamtale. Kanskje vise hvordan det ser ut på hytta? :p Kameraet bak kan jo være en fordel noen ganger.

Lenke til kommentar
Eg må også lade nesten kvar dag. På den gamle telefonen, kunne eg bruke telefonen i over 1 veke uten å lade.

9642554[/snapback]

 

Det kan da ikke være rett at det skal være slik? Det står jo så fint at det er 300 timer standbytid på batteriet... ca. 30 timer er ganske langt unna.

 

Jeg kommer nok til å klage til chess på akkurat det der, evt. fikse en retursak.

 

Edit: Kan jo selvfølgelig lade telefonen hver natt som pablo91, men det vil vel slite litt på batteriet... samt at det er veldig upraktisk noen ganger. :p

Endret av hallgeirl
Lenke til kommentar
NB: Programvaren som følger med Chess X-one er ikke Vista-kompatibel. Og Chess melder at det ikke er paner om snarlig oppgradering.

 

Jeg installerte programmene som fulgte med på CD-en på windows vista og det funket.

Jeg fikk først en melding, beskjed, om at det ikke funket ellerno, men jeg høyreklikket på programmet og gikk inn på kompatibilitet og kjørte programmet under windows xp sp2.. DA funket det ;)

Så det funker ;)

Lenke til kommentar

Høyttaleren ja...

 

Jeg har ikke lagt inn musikk på telefonen min enda, men får holde meg til det som ligger inne på den ifra før av..

Når det gjelder meldingstoner, alarmtoner og ringetoner, så yter telefonen ganske bra når det gjelder dette..

Får se når jeg har lagt inn musikk på telefonen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...