Gå til innhold

Egen telefon fra Chess


Kveldsro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har statusen din endret seg eller?

Har de sendt din avgårde eller?

9581885[/snapback]

 

Ingen endring siden litt over fem. Fikk e-post om at pakkesporingsnr blir laget i morgen tidlig. Kommer vel før eller seinere, kan i hvert fall ikke avbestille den nå.

 

Årsaken til forsinkelsene er i følge Moobi at: "vi har dessverre hatt noen manuelle godkjennelser av ordre som har gjort ventetiden litt lang" (sitat Moobi Kundeservice).

 

:no:

Lenke til kommentar
Åhh :/

Jaja.. :(

 

26.09.07  19.28  INNLEVERT POSTTERMINAL  0024 OSLO 

 

:innocent:

9582749[/snapback]

 

Men jeg får den nok før deg likevel. Ser på profilen din at du holder til et godt stykke nordover, mens jeg bor i Oslo. For min del skal den være fremme dagen etter at Posten mottar den.

 

Nå må de sende den i løpet av morgendagen, hvis ikke blir jeg gal. Vil ha mobilen min...

Lenke til kommentar

Var ikke akkurat mengder av funksjoner her, nei. Når det gjelder ringelyder, så har man valget mellom 4 stk, meldingslyder har man 3 av.

 

Ellers er telefonen overraskende solid. Den ligger godt i hånda, og har enkle og greie funksjoner. Kameraet er som forventet, verken mer eller mindre.

 

More to come...

Lenke til kommentar
Hvordan er hastigheten på telefonen? Henger menyen o.l med i svingene? Kommer tegnene opp med en gang på skjermen når du f.eks skriver en melding?

 

Vurderer denne telefonen jeg også. :)

9594684[/snapback]

 

Det er ikke mye som skal til før den begynner å henge. Hvis du spiller musikk og sender SMS samtidig, hakker musikken. Når du skriver SMS kommer tegnene rett opp, og ordbokfunksjonen er god.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...