Gå til innhold

Egen telefon fra Chess


Kveldsro

Anbefalte innlegg

Virker jo ganske suspekt, da. Først står det at mobilen skal sendes dagen etter bestilling. Leverandøren får info, ettersom ordrebekreftelsen er sendt fra leverandør, ikke Chess. Pengene belastes neste dag, telefonen blir ikke sendt. Så sender jeg e-post til kundeservice, som blir besvart med "Skriver ut pakke, blir sendt" bl.a.. Så går det en hel dag uten at noe blir sendt, heller ingen informasjon om hva som skjer og hvor lang tid det kommer til å ta. Legg merke til at det er Moobi som hevder å ha mobilen på lager, ikke Chess. Har sendt en e-post til dem der jeg ber om å få vite nøyaktig hvor mobilen min befinner seg, og hvis ikke den besvares godt nok, stryker jeg ordren min, og kjøper en dyrere, mer funksjonell mobiltelefon i stedet.

 

Kort og godt er dette useriøst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen ganger når jeg logger meg inn på nettbutikken til Chess for å se på mine bestillinger, står det:

 

"Gjenkjenner ikke bruker. Venligst logg inn i for å bruke denne tjenesten."

 

Hmmm..... :hmm:

9573006[/snapback]

 

Det får jeg også, dersom jeg trykker på bestilligens sum

 

Fikk også mail nå, med bekreftelse. Eneste eg gjorde, var å sende ein mail til dei, og spure kvar det vart av mobilen.

9573079[/snapback]

 

Har du fått sporingsnummer på dine sider i webshopen?

Lenke til kommentar
Ja, sporingsnummeret står på min side i webshoppen. Eller eg kan trykke på eit ikon i siden, så kommer eg til postens sporing. Det står også "Status: Frakt"

9573213[/snapback]

 

Min står fortsatt som "Oppr". Får sende ny mail i morgen, jo mer man maser, jo fortere bør det gå. Bestilte tross alt for en uke siden...

Lenke til kommentar

Jeg får VIRKELIG håpe på at de gjør noe med de bestillingene som de har fått.

 

(Jeg vet ikke om den der oppdateringen som skal skje inatt har noe å si når det gjelder nettbutikken)

 

Men får håpe at de gjør noe med dette.. Snarest mulig..

Helst imorgen bør de ha sendt ut de telefonene som er blitt bestilt hos dem.

Etter en uke etter at telefonene er blitt bestilt, bør de ha sendt telefonene ut til de menneskene som har bestilt dem...

Lenke til kommentar

Jeg bestilte min mobil for 5 dager siden.. Det betyr ifølge Chess sine hjemmesider at den skulle vært hos meg i dag.. Det er usriøst fra Chess sin side å ikke klare å levere telefonen i tide.. Det står kun oppr på status så det betyr vel at den ikke er sendt en gang?

Lenke til kommentar
Bestilte den sist onsdag ca kl 12 på dagen.

Send mail å klag, da får dei gang på ordren din :p

Det kan kansje være kva abn.... du har frå før av. Eg hadde Chess kontant, og valgte "Jeg har nummer hos Chess og vil oppgradere."

9574142[/snapback]

 

Jeg har klaget en gang, da fikk jeg beskjed om at den skulle sendes umiddelbart. Til nå - intet sett, intet hørt...

 

Har i tillegg snakket med Chess, det hjalp ikke...

Endret av bruker007
Lenke til kommentar

Da er vi GANSKE så like du og jeg, Bobby1.

 

Jeg har Nokia 6020, og det har du oxo..

Jeg har Chess Kontant, og det har du oxo..

Jeg bestilte Min Chess telefon forrige onsdag rundt 12-1-2 tiden en gang, mens du bestilte rundt 12 tiden..

 

Den eneste forskjellen er at du får telefon før enn meg...

 

Hmmm :roll:

Endret av pablo91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...