Q-tip Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Virker jo ganske suspekt, da. Først står det at mobilen skal sendes dagen etter bestilling. Leverandøren får info, ettersom ordrebekreftelsen er sendt fra leverandør, ikke Chess. Pengene belastes neste dag, telefonen blir ikke sendt. Så sender jeg e-post til kundeservice, som blir besvart med "Skriver ut pakke, blir sendt" bl.a.. Så går det en hel dag uten at noe blir sendt, heller ingen informasjon om hva som skjer og hvor lang tid det kommer til å ta. Legg merke til at det er Moobi som hevder å ha mobilen på lager, ikke Chess. Har sendt en e-post til dem der jeg ber om å få vite nøyaktig hvor mobilen min befinner seg, og hvis ikke den besvares godt nok, stryker jeg ordren min, og kjøper en dyrere, mer funksjonell mobiltelefon i stedet. Kort og godt er dette useriøst. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ja, jeg vet ikke.. Men vent til de har fiksa den oppdateringen som de skulle foreta seg inatt.. Kanskje noe bedrer seg Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ja, jeg vet ikke..Men vent til de har fiksa den oppdateringen som de skulle foreta seg inatt.. Kanskje noe bedrer seg 9572482[/snapback] Den oppdateringa er nok kun hos Chess, og har med abonnementbestilling å gjøre. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Har du prøvd å ringe til dem? Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Har du prøvd å ringe til dem? 9572603[/snapback] Har prøvd, men fikk ikke svar. Hva står det på historikken til de som har fått bekreftelse på at den er sendt? Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Noen ganger når jeg logger meg inn på nettbutikken til Chess for å se på mine bestillinger, står det: "Gjenkjenner ikke bruker. Venligst logg inn i for å bruke denne tjenesten." Hmmm..... Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Fikk også mail nå, med bekreftelse. Eneste eg gjorde, var å sende ein mail til dei, og spure kvar det vart av mobilen. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Noen ganger når jeg logger meg inn på nettbutikken til Chess for å se på mine bestillinger, står det: "Gjenkjenner ikke bruker. Venligst logg inn i for å bruke denne tjenesten." Hmmm..... 9573006[/snapback] Det får jeg også, dersom jeg trykker på bestilligens sum Fikk også mail nå, med bekreftelse. Eneste eg gjorde, var å sende ein mail til dei, og spure kvar det vart av mobilen. 9573079[/snapback] Har du fått sporingsnummer på dine sider i webshopen? Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ja, sporingsnummeret står på min side i webshoppen. Eller eg kan trykke på eit ikon i siden, så kommer eg til postens sporing. Det står også "Status: Frakt" Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ja, sporingsnummeret står på min side i webshoppen. Eller eg kan trykke på eit ikon i siden, så kommer eg til postens sporing. Det står også "Status: Frakt" 9573213[/snapback] Min står fortsatt som "Oppr". Får sende ny mail i morgen, jo mer man maser, jo fortere bør det gå. Bestilte tross alt for en uke siden... Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg bestilte sånn på formiddagen, onsdagen i forrige uke.. Rart at de ikke har sendt våres, men andres Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ja, og at de i tillegg er frekke nok til å sende ut mobiler til folk som kan teste dem, og skrive anmeldelse av dem, før vi får dem. Blir nok en krass telefon til kundeservice i morgen, tenker jeg. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg får VIRKELIG håpe på at de gjør noe med de bestillingene som de har fått. (Jeg vet ikke om den der oppdateringen som skal skje inatt har noe å si når det gjelder nettbutikken) Men får håpe at de gjør noe med dette.. Snarest mulig.. Helst imorgen bør de ha sendt ut de telefonene som er blitt bestilt hos dem. Etter en uke etter at telefonene er blitt bestilt, bør de ha sendt telefonene ut til de menneskene som har bestilt dem... Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Bobby1, når bestilte du din? Lenke til kommentar
esop Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg bestilte min mobil for 5 dager siden.. Det betyr ifølge Chess sine hjemmesider at den skulle vært hos meg i dag.. Det er usriøst fra Chess sin side å ikke klare å levere telefonen i tide.. Det står kun oppr på status så det betyr vel at den ikke er sendt en gang? Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Bestilte den sist onsdag ca kl 12 på dagen. Send mail å klag, da får dei gang på ordren din Det kan kansje være kva abn.... du har frå før av. Eg hadde Chess kontant, og valgte "Jeg har nummer hos Chess og vil oppgradere." Lenke til kommentar
esop Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg gjorde det samme bare at jeg har chess king.. Skal ringe i morgen tenker jeg, hvis det ikke har skjedd noe.. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Bestilte den sist onsdag ca kl 12 på dagen.Send mail å klag, da får dei gang på ordren din Det kan kansje være kva abn.... du har frå før av. Eg hadde Chess kontant, og valgte "Jeg har nummer hos Chess og vil oppgradere." 9574142[/snapback] Jeg har klaget en gang, da fikk jeg beskjed om at den skulle sendes umiddelbart. Til nå - intet sett, intet hørt... Har i tillegg snakket med Chess, det hjalp ikke... Endret 25. september 2007 av bruker007 Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Da er vi GANSKE så like du og jeg, Bobby1. Jeg har Nokia 6020, og det har du oxo.. Jeg har Chess Kontant, og det har du oxo.. Jeg bestilte Min Chess telefon forrige onsdag rundt 12-1-2 tiden en gang, mens du bestilte rundt 12 tiden.. Den eneste forskjellen er at du får telefon før enn meg... Hmmm Endret 25. september 2007 av pablo91 Lenke til kommentar
esop Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hvorfor sendte de ikke bare mobilene med en gang sånn som de lovet? Det er jo dumt at man må klage mange ganger før telefonen blir sendt:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå